Heel gaaf! Alleen jammer dat je teugels een andere kleur als je hoofdstel zijn, of lijkt dit alleen maar zo?
Bedankt ladies Klopt. Teugels zijn de kleur van mijn zadel. Tis een beetje een mengelmoes t hoofdstel..Zwart, donkerbruin en tobacco ...Hoop ooit eens een hunter neusriem in de kleur van m'n zadel te vinden ..Edit en eh paard? Mini pony! Haha
Tyrcanol schreef:Wauw bedankt allemaal Broek en hoofdstel komen uit Wales. Hunterhoofdstel en een jodphurrijbroek met clipjes Dus we moeten naar Wales voor zo'n hoofdstel? Wát een straf! Of is er een website misschien?
Haha vervelend hè Geen idee even googlen zou ik zeggen. Deze komt van de Royal welsh show. En iemand vroeg of ik op cavaletti zit. Dat klopt
Tyrcanol schreef:Haha vervelend hè Geen idee even googlen zou ik zeggen. Deze komt van de Royal welsh show. En iemand vroeg of ik op cavaletti zit. Dat klopt dat was ik dus hahaha ik herkende de pony en vind de fotos van cava ook altijd zo leuk om te zien.....
Prachtig hoor! Alles klopt, wat mooi!Ik heb een Haflinger, maar zie mezelf nu niet echt in Tiroolse optoming en klederdracht rondrijden
Wat een knap paardje! Ik vind je wel wat te groot Ik denk niet dat je hem/haar ermee stoort; maar puur voor het plaatje