Valentino van B naar L2 en nog veel meer leuks!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jacquelien_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 17:19

Volgens mij ben jij naar de KNHS-week geweest waar ik ook zo graag heen wou maar ik niet heen kon vanwege blessure. Ala, maar ontzettend leuk overzicht; wat zijn jullie gegroeit. Leuk in elkaar gezet en dat je volgend jaar maar weer zo vooruit mag gaan!

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-12 09:40

Jacquelien_x schreef:
Volgens mij ben jij naar de KNHS-week geweest waar ik ook zo graag heen wou maar ik niet heen kon vanwege blessure. Ala, maar ontzettend leuk overzicht; wat zijn jullie gegroeit. Leuk in elkaar gezet en dat je volgend jaar maar weer zo vooruit mag gaan!

Dankje :)

Ik was naar week 10. En heb je je ingeschreven voor dit jaar KNHS?

Jacquelien_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 13:45

Elise95 schreef:
Jacquelien_x schreef:

Dankje :)

Ik was naar week 10. En heb je je ingeschreven voor dit jaar KNHS?

Jaa klopt, dan ben ik je wel eens tegen gekomen in dat topic van die tijd. Nee helaas, dus nu HBO en heb maar 5 weken vakantie. In die week valt geen allround paarden. En jij?

Elise95

Re: Valentino van B naar L2 en nog veel meer leuks!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-12 15:33

Dat is wel jammer. Wij hebben vanochten ingeschreven voor 7B (allround paarden t/m 20 jaar) Dus hopelijk komen we daar bij :)