A.F Belarus, ik wil je nog lang niet laten gaan!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ragdollcat

Re: A.F Belarus, ik wil je nog lang niet laten gaan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 20:58

Wat rijdt je hem netjes en vriendelijk, dat vind ik echt hoor.

Leuke paardje, ik heb zelf ook een AVS vos.

Sterkte met zijn benen en dat de oorzaak snel gevonden en aangepakt wordt en dat het jaar 2012 veel beter gaat.

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-11 18:18

Dankjulliewel!

Britt_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 20:49

wat een prachtig paardje zeg! je bent er wel op vooruitgegaan :j

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-11 13:27

Dankjewel!

moniquebosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 21:16

Als je hem nog lang niet wil laten gaan,waarom wordt hij nu dan WEER te koop aangeboden?

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-11 21:21

Omdat ik hem zelf ook niet weer laten gaan maar ik wel eerlijk moet blijven tegenover Belarus.
Ik zou het fijn vinden als mensen niet oordelen terwijl ze mijn persoonlijke situatie niet kennen.
Ik twijfel heel erg omdat ik hem het liefst houd, maar hij ook het beste verdient.

moniquebosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 21:24

Ja maar eerst werd hij aangeboden om dat hij te weinig buiten kwam en toen mocht hij toch swinters op de wei en was je probleem opgelost.
En nu moet hij weer weg.
Ik denk dat je eerst alles zelf goed op een rij moet gaan zetten,wil je eerlijk tegenover hem blijven.

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-11 21:26

Zoals ik al zei, misschien eerst vragen naar de situatie?
Helaas is er een verandering in mijn persoonlijke situatie gekomen, maar dit zijn prive dingen.
Jammer genoeg gaat dit buiten mijn willen en kunnen om. Dus hoe hoog of laag ik ook spring, ik kan er niets aan doen.

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 21:29

hij staat nu te koop ? >;)

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-11 21:32

Jammer dat er weinig positieve reacties zijn en als ik hem wel moet verkopen er ineens wel reacties komen.
Maar goed, ik weet zelf dat ik het beste doe. Hij gaat ook alleen weg voor een top plek waar hij wel alles krijgt wat hij verdient.

[EA-TK-PP] Arabische ruin met veel potentie!

moniquebosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 21:37

spicegirl schreef:
hij staat nu te koop ? >;)

Hij staat alweer te koop.
Nog niet zo lang geleden,voordat ze dit topic opende werd hij ook te koop aangeboden.

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 21:38

dus dit is een reclame topic? :*

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-11 21:40

Nee zeker niet. Ik had niks gezegd in dit topic. Andere mensen vroegen erom.

Anoniemkl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 21:50

wauw!!! <3 wat een super mooi paardje! hij loopt ook super mooi!

letziforevr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 23:49

pb ;)

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 00:10

Echt een heel erg mooi paard!
Ik heb zelf ook een Arabier en die maakt echt dezelfde sprongetjes tijdens het rijden als ie effe geen zin heeft.

GDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 09:04

Ik vind het een leuk paardje om te zien, zal wel een behoorlijk karaktertje in zitten.

Calimero_ schreef:
Jammer dat er weinig positieve reacties zijn en als ik hem wel moet verkopen er ineens wel reacties komen.

Wat een onzin zeg, je hebt ruim een pagina aan positieve reacties, vervolgens komen er 2 die niet in je straatje passen en dan ga je zeuren dat daarvoor maar weinig reacties waren. Beetje respectloos naar de mensen die leuke reacties geplaatst hebben, alsof die niet tellen.

Citaat:
Hij gaat ook alleen weg voor een top plek waar hij wel alles krijgt wat hij verdient.

Ik weet niet wat je omstandigheden zijn waardoor je Belarus verkoopt, maar ik vind het wel heel jammer voor Belarus dat je in je verkoopadvertentie helemaal geen aandacht besteedt aan de topplek die je voor hem zoekt. Je hebt in dit/ander topic aangegeven dat hij niet geschikt is voor op stal staan en 24/7 buiten moest, dan zet je in je advertentie toch dat je een baas zoekt die dit kan bieden?
Ik hoop dat het voor Belarus toch nog een mooi 2012 zal worden.

Amalarab

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 09:17

moniquebosch schreef:
Ja maar eerst werd hij aangeboden om dat hij te weinig buiten kwam en toen mocht hij toch swinters op de wei en was je probleem opgelost.
En nu moet hij weer weg.
Ik denk dat je eerst alles zelf goed op een rij moet gaan zetten,wil je eerlijk tegenover hem blijven.

ik sluit me hierbij aan, ik erger me dood aan dat wispelturige gedoe met paarden kopen/verkopen, ik lees het TE veel... ;(

als het om geld gaat? zoek een krantenwijk/poetsbaantje... :j

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-11 10:11

Ten eerste. Als mensen reageren op mijn verkoop topic dan vraag ik als eerste wat ze belarus kunnen bieden. Als dat aanstaat wil ik dat ze minimaal 2 keer komen kijken en als dat ook helemaal goed lijkt ga ik voordat hij weg gaat nog kijken waar hij komt te staan. Pas als alles klopt zal hij weg gaan.

Verder. Ja ik twijfel vaak of ik belarus weg moet doen of niet. Maar dat komt omdat ik zeker wil zijn dat hij 100 % gelukkig os bij mij. Dat is volgens mij beter dan alle mensen die wel hun hele leven een paard houden maar niet naar het welzijn omkijken en het als gebruiksdoel zien.

Verder ben ik super blij met de positieve reacties! Bedoelde dat ook niet zo. Weet alleen dat bokt soms wat overdreven en onrechtvaardig kan reageren en dat zu ik jammer vinden. Het ligt in ieder geval niet aan geld en belarus zal ALLEEN qeg gaan als hij een plek krijgt waar ze hem nog MEER kunnen bieden dan dat hij nu krijgt.

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 16:01

Maar wat wil je dan dat er geboden wordt om hem gelukkig te maken? Waarom zou hij niet gelukkig zijn nu volgens jou dan?

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-11 16:42

Lang en persoonlijk verhaal. Dat doe ik hier niet zo via bokt..

Bazinga

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 21:01

Jammer, gezien ook je topics op het AV-forum over hoe blij je was met Belarus en wat een topcombi jullie samen waren, dat je binnen een jaar hem toch moet verkopen. Ik ken je situatie niet en kan daar niet over oordelen maar bedenk wel dit is A: een one in a lifetimepaard, B: een hele slechte tijd om te verkopen.

Ik ken iemand die net z'on topper had als jij en hem verkocht omdat ze het gevoel had dat het paard bij haar niet gelukkig was omdat hij een werkpaard is en zij van buitenritten houd. Paard verkocht aan mensen die ook 2 x zijn komen kijken, helemaal wezenloos van het paard, harstikke lief voor hem, paard gekocht en binnen 2 maanden!! staat hij weer te koop, omdat hij niet geschikt zou zijn.....

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-12 03:56

RoMaReToFel schreef:
Jammer, gezien ook je topics op het AV-forum over hoe blij je was met Belarus en wat een topcombi jullie samen waren, dat je binnen een jaar hem toch moet verkopen. Ik ken je situatie niet en kan daar niet over oordelen maar bedenk wel dit is A: een one in a lifetimepaard, B: een hele slechte tijd om te verkopen.

Ik ken iemand die net z'on topper had als jij en hem verkocht omdat ze het gevoel had dat het paard bij haar niet gelukkig was omdat hij een werkpaard is en zij van buitenritten houd. Paard verkocht aan mensen die ook 2 x zijn komen kijken, helemaal wezenloos van het paard, harstikke lief voor hem, paard gekocht en binnen 2 maanden!! staat hij weer te koop, omdat hij niet geschikt zou zijn.....

Je krijgt morgen pb!

Bazinga

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 12:40

Oke!
Heb je toevallig contact gehad met Chris en Abigail? Misschien kunnen zij je helpen met een lief baasje.
Ik heb mijn arab nl. via hun gekocht, die stond daar, was van een particulier. Ook een vriendin van mij heeft via hun haar ruin verkocht aan een heel goed adresje. Bij hun komen zeker serieuze klanten/mensen langs en ze kennen ook een hoop mensen in het wereldje ;) .

robesh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 22:37

Wat een mooie arabier heb je . Jammer voor het paardje dat hij misschien weer verkocht moet worden.

Weet je al wat er met zijn benen aan de hand is?? Nou heel veel succes met je beslising.