Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Calimero_ schreef:Jammer dat er weinig positieve reacties zijn en als ik hem wel moet verkopen er ineens wel reacties komen.
Citaat:Hij gaat ook alleen weg voor een top plek waar hij wel alles krijgt wat hij verdient.
moniquebosch schreef:Ja maar eerst werd hij aangeboden om dat hij te weinig buiten kwam en toen mocht hij toch swinters op de wei en was je probleem opgelost.
En nu moet hij weer weg.
Ik denk dat je eerst alles zelf goed op een rij moet gaan zetten,wil je eerlijk tegenover hem blijven.
RoMaReToFel schreef:Jammer, gezien ook je topics op het AV-forum over hoe blij je was met Belarus en wat een topcombi jullie samen waren, dat je binnen een jaar hem toch moet verkopen. Ik ken je situatie niet en kan daar niet over oordelen maar bedenk wel dit is A: een one in a lifetimepaard, B: een hele slechte tijd om te verkopen.
Ik ken iemand die net z'on topper had als jij en hem verkocht omdat ze het gevoel had dat het paard bij haar niet gelukkig was omdat hij een werkpaard is en zij van buitenritten houd. Paard verkocht aan mensen die ook 2 x zijn komen kijken, helemaal wezenloos van het paard, harstikke lief voor hem, paard gekocht en binnen 2 maanden!! staat hij weer te koop, omdat hij niet geschikt zou zijn.....