Weet nog wel dat je voor je een vriend op zoek was naar een paard en nu ziet het er al zo uit, leuk joh. Leuk stel jullie zo met de paarden
Bloemetje87
Geplaatst: 08-12-11 10:22
Wat een mooie foto's van de gescrubte fotograve Prachtig stel zijn jullie zo met zijn 4en samen! En inderdaad die laatste foto... Wauw... Wat geweldig leuk dat jullie samen jullie hobby delen! Waarom is mijn vriend toch allergisch voor paarden...
Wat heerlijk Jasmijn! En wat ben je veranderd in je gezicht! Leuk joh! Zo te zien is Rick ook vooruit gegaan met rijden, super!
Wat heb je een leuk paard onder je kont! Hij kan wel lekker lopen zo te zien, Kelt ook. Alle foto's zijn echt super! Vooral de laatste!
emirr
Geplaatst: 08-12-11 10:37
Ooooh... ik ben jaloers. Echt wel! Ik woon ten eerste heel ver van het strand, ten tweede heb ik nog nooit een partner gehad die zelf ook gek van paarden was. Juist altijd een soort anti. Stom hè?
Het lijkt me super om die passie te kunnen delen! Geniet er maar van
Vind dat jullie erg leuke paarden hebben, bij de eerste foto van jou dacht ik.. wat moet ik me voorstellen bij een kruising maar het is en plaatje... Maar is de tinker nou zoveel groter... grappig...