Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bizzybijtje schreef:Vervelend he, die lange zweetbladen
Echt een supergaaf dier heb je daar, leuke foto's ook!
Fleurrr_ schreef:Wauw die springfoto!!
Met dressuur weet je goed waar je aan moet werken, vooral jou houding maar wat heb je luca lekker aan het lopen zeg!
en aangezien je niet heel lang bent lijkt luca weer groter dus ik denk dat het wel goed gaat komen tussen de paarden
Annash schreef:Ik mis het nodige ruggebruik eigenlijkvooral op de eerste foto's.
Zou daarom werken aan het laten 'vallen' van zijn hals, hij moet je hand imo meer volgen.
Fijn dat hij weer thuis is, succes!
Volgens mij rij jij ongeveer met mijn beugelmaatik rij met hetzelfde zadel. Alleen ben ik nog 10cm kleiner!
Ik vind de zweetbladen helemaal niet zo lang... als je je beugels langer doet, valt je knie ook mooier in de wrong. Dan gaat het vast een stuk beter! Nu zit je te kort waardoor je zadel niet de steun biedt die je wil hebben.
cp112 schreef:Ik heb het gevoel dat je zadel zelfs (in de zitting) iets te klein is. Of vertekend dat doordat je zover op de lepel zit? Als ik goed kijk kan je ook niet erg ver naar voren nog.
Wel een ontzettend stoere pony. En die springfoto's zijn leuk, het plezier straalt eraf.
mag ik vragen wat voor zadel je erop hebt liggen? Vind het enorm mooi.