Dankjulliewel weer voor jullie leuke reacties 
Mang: Dankje, wel jammer dat bij ieder topic waar ik rijfotos geplaatst heb,wel gezegd moet worden dat mijn houding niet goed is.
Ik weet dat ik een vreselijke houding heb, dat ik achterover zit en (wat je niet kunt zien op de fotos) wiebelende benen heb.
Ik ben me er heel goed bewust van en werk/let er iedere training op. Ik heb zelfs een periode gehad dat ik me zo had gefocust op
mijn houding dat ik gewoon mijzelf helemaal op zat te fokken tijdens het rijden en iedere dag weer met een ergenis ging rijden.
Als je kijkt naar fotos van een dik half jaar geleden, ben ik al wel qua achterover zitten verbeterd, maar ik zal altijd wat de neiging hebben om
achterover te blijven zitten, net zoals sommige/de meeste mensen wat voorover zitten. Alleen bij mij word gelijk de conclusie getrokken dat
ik beau in de weg zit, dat ik hem naar beneden dwing omdat dat zo lijkt door mijn achterover 'hangende' houding. Dat is niet zo, ik zou niet durven.
Ik heb mijn teugels daardoor wat langer.
Verder, hoe kun je van 1 foto conlcluderen dat beau daar beter en op eigen benen liep? En dat ik daar wat naar voren zit is puur moment opname, want toen
deed ik het ook al behoorlijk. Beau liep in het begin van het jaar lang niet zo fijn dan de afgelopen tijd.
Zijn beenwerk is beter, de achterhand komt er beter onder, hij begint zijn eigen hoofd te dragen en zoekt minder snel mijn hand
op als het moeilijk word. Hij loopt nu met wat meer swung. De linkergalop was voorheen alles behalve bevestigd en noem maar op 
Zoals je hebt kunnen lezen in de OP , zijn we door omstandigheden in november weer terug gegaan naar de basis en gaan we pas ergens in februari weer van start.
Nogmaals, ik vind het jammer dat dit weer gezegd moet worden, ik weet het helaas maar al te goed en werk er al zo hard aan.
Natuurlijk mag je je mening geven, maar dan voel ik mij vrij om daarop uitgebreid te reageren .
Laatst bijgewerkt door _Bitje_ op 03-12-11 21:31, in het totaal 1 keer bewerkt