Oh wat een super leuk overzicht! Die laatste foto is echt super schattig! En door je enthousiasme ben ik meteen camping Boszicht gaan opzoeken, wij zoeken ook nog een leuke plek om een vakantie met de paardjes door te brengen! Ziet er echt super uit! Geniet nog van je 2 knapperds!
Silence
Dank je. onze omgeving is echt een cadeautje inderdaad.
WinSel
Geplaatst: 04-12-11 21:09
Ik was al opzoek gegaan of jij al een EJL ITP topic had gemaakt en ja hoor, daar is ie Heel erg leuk En hele leuke foto's, jullie hebben zo te zien heerlijk genoten. Rijd je nu helemaal niet meer met Silence ?
O echt WinSel, heb je speciaal gezocht. Leuk We hebben een topjaar gehad inderdaad en hopen dat volgend jaar over te kunnen te doen. Ja hoor, met Silence ben ik ook nog volop bezig. Die gaat in het voorjaar weer mee op concours
Kom je topic nu pas tegen, wat een leuk overzicht heb je gemaakt, en wat heb je een HOOP gedaan! wowie! Ook voor 2012 weer een hoop in de planning dus, veel plezier alvast!
Silence
Dank je. Ja je kent hem hé, eigenwijs, koppig, maar wel een heerlijk beestje om mee op pad te gaan. Zodra we eindelijk naar de Meinweg gaan laat ik het je weten