Allereerst, heel veel sterkte, jullie waren een leuke combinatie! En super eerlijke beslissing tegen over je paard! Respect!
_Bitje_
Geplaatst: 02-12-11 16:53
jeetje, blijf het nogsteeds zo rot voor je vinden Het blijft een super moedige en eerlijke beslissing, sally zou je dankbaar zijn, dat geloof ik Heel mooi verslag, kippenvel
_Fer_
Geplaatst: 02-12-11 17:05
wowww meis wat heb je dat mooi opgeschreven, tranen staan in mn ogen!!! gelukkig heb je een hele fijne tijd gehad met haar... ze heeft geluk gehad met een baasje dat haar nooit heeft laten lijden en op tijd een heel moedig en dapper besluit heeft genomen, daarvoor alle respect..!!!! Heel veel sterkte nog met het grote verlies van je meisje, ze zal vast voor altijd een heel mooi en groot plaatsje in je hart krijgen
Jeetje Yvanka ... Nu ik het zo weer eens overlees heb ik weer de tranen in mijn ogen staan. Wat waren jullie een top koppel. En dat blijven julli ook. Iedereen de haar kende zal haar nooit kunnen vergeten!
Hier ook kippenvel, jullie hebben heel veel mee gemaakt. Prachtige haflinger is ze.. Moeilijke beslissing gemaakt, veel respect dat je die zo hebt kunnen nemen! Sterkte!
Mooi topic Yvank. Een hele moeilijke maar eerlijke beslissing heb je genomen.
HinkeLover_
Geplaatst: 02-12-11 22:58
och nee toch, hè.. wat is dit jaar voor jou als pechjaar geëindigd. jullie waren een ongelofelijk leuk stel en dan is het vreselijk dat je je maatje moet laten gaan. dapper van je om toch voor Sally te kiezen. Ik wil je de komende tijd heel veel sterkte toewensen met het verlies van Sally!
Wat een mooi topic en wat vreselijk dat je haar hebt moeten laten gaan... Zoals al meer gezegd, echt heel dapper dat je je meisje behoed hebt van de pijn die nog zou komen. Heel moeilijk, maar waarschijnlijk inderdaad wel het beste.
Je ziet op de foto's de rust die jullie samen hadden. Altijd fijn om zulke foto's te zien. Jammer dat er geen nieuwe meer bij zullen komen.
Prachtig geschreven... Zo vol verdriet... Bah, wat een rotbeslissing heb jij moeten nemen Heel veel sterkte en kracht voor de komende tijd! Gelukkig heb je een erg mooie tijd om op terug te kijken!
iilovemc
Geplaatst: 03-12-11 02:22
Aekingerzand, blijft toch echt een geweldige plek. Rijd er in de zomer bijna elke dag maar krijg er gewoon geen genoeg van! En heel veel sterkte met het verlies .