Woeste tinkerhengst losgebroken op strand!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 16:44

anne_bento schreef:
willemieke schreef:
Doe op zijn minst een fatsoenlijk bit in zodat je nog enige vorm van controle hebt.

Beetje vreemde reactie, mijn beide ponys zijn op touwhalster veel beter te houden dan met een bit in. Er zijn zat paarden die door een bit heen drammen.

Gelukkig goed afgelopen TS! Dan schrik je wel even, zo'n tinkerhengst is toch niet niks als dat op je af komt stormen! Zal voor de eigenaresse ook goed schrikken zijn geweest!

Deze dus duidelijk niet...

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 16:44

Jeetje wat erg zeg,wie gaat er dan ook met zo,n beest naar een winderig strand?

annelot

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 16:45

Grr, heel verhaal getyped is het weg!

Maar eigenaar meld zich hoor! SCHAAM SCHAAM :o Wat was ik blij dat jullie daar reden meiden en wat is ik blij dat jullie zo coulant reageerden, top! Ik weet nml hoe Ryon tegenover andere paarden reageerd, mijn hart zat dus ook in mijn keel......
Ik ben ook zoooooo blij dat er niets gebeurd is en dat jullie goed gehandeld hebben, gewoon meppen dat paard! Hij heeft idd een hard hoofd :o

De shoot werd tussen paaltjes van 1.50m hoog gedaan en met 2 lagen koord dus daar lag het niet aan en hier bleef hij ook keurig achter. Het zat hem in het vastzetten aan de strandtent. Hij heeft zich los weten te wurmen. En ja hij had een halster om omdat ik hem niet aan het bit wil vastzetten.

Meiden nogmaals SORRY en BEDANKT! Jullie zijn 2 TOPRUITERS!

Roosch

Re: Woeste tinkerhengst losgebroken op strand!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 16:46

Joh annelot, dapper dat je je meldt! Heel sportief van je. Waar blijven de foto's?

Maak je niet druk, het had iedereen kunnen gebeuren, echt waar.

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 16:48

foto's !!!!! en dapper dat je je meldt...hihi

annelot

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 16:48

Waarom zou ik me niet melden, gebeurd is gebeurd en ik ben heel blij met deze 2 meiden!

Ik heb een brede rug dus kom maar op! :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 16:49

annelot schreef:
Grr, heel verhaal getyped is het weg!

Maar eigenaar meld zich hoor! SCHAAM SCHAAM :o Wat was ik blij dat jullie daar reden meiden en wat is ik blij dat jullie zo coulant reageerden, top! Ik weet nml hoe Ryon tegenover andere paarden reageerd, mijn hart zat dus ook in mijn keel......
Ik ben ook zoooooo blij dat er niets gebeurd is en dat jullie goed gehandeld hebben, gewoon meppen dat paard! Hij heeft idd een hard hoofd :o

De shoot werd tussen paaltjes van 1.50m hoog gedaan en met 2 lagen koord dus daar lag het niet aan en hier bleef hij ook keurig achter. Het zat hem in het vastzetten aan de strandtent. Hij heeft zich los weten te wurmen. En ja hij had een halster om omdat ik hem niet aan het bit wil vastzetten.

Meiden nogmaals SORRY en BEDANKT! Jullie zijn 2 TOPRUITERS!

Respect dat je je meld!
Waar blijven die foto's :=

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 16:50

Wat een prachtig beest! Hij maakt de tekst op je webstie ('Maar het allermooiste vind Ryon toch wel om zo hard mogelijk over het strand te galopperen') keurig waar :D

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 16:51

Wat een verhaal! Wel leuk dat Annelot zich meldt ja haha

Shayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 16:51

marleen_usar schreef:
Jeetje wat erg zeg,wie gaat er dan ook met zo,n beest naar een winderig strand?

Kijk en dat vind ik dus weer een rot opmerking....dit kan iedereen gebeuren, ook nog met een shetlandertje, maar dan is het minder imposant. Maar zulke opmerkingen nee....kom maar eens terug als je het beest in het echt kent.

annelot

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 16:52

Ik zit me net te bedenken dat ik zooo blij ben dat ik nu met mijn zoontje op de bank zit te knuffelen en niet in de duinen loop op dit moment :D

Ik heb nog een baby in de aanbieding voor een fotoshoot, die loopt nog niet :D

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 16:53

Ik lees; Hargen... :)
Ik lees; woeste mooie tinkerhengst :o
Ik lees; bruin/zwarte woeste mooie tinkerhengst... :oo

Er schieten twee namen door mijn hoofd, denk nog... naaaaah, zal wel niet :+ :')
Ooohh Ryon toch :=
Annelot en de andere twee meiden, wat zullen jullie geschrokken zijn!!
Gelukkig is alles goed gekomen!
Laatst bijgewerkt door Puchje op 29-11-11 16:53, in het totaal 1 keer bewerkt

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 16:53

En Wow wat een leuke hengst, hij kan nog mooi springen ook zie ik in je profiel :j :D Pfff wat een geluk dat hij opgevangen werd, maar de dames uit beginpost waren natuurlijk niet zo blij en dat kan ik me ook nog wel voorstellen. Eind goed al goed, alle paarden hebben het overleefd.

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 16:54

Gelukkig is het allemaal goed afgelopen!
Knap dat jullie de eigen paarden zo goed onder controle konden houden!
Ik denk dat de hengst een geweldige dag heeft gehad! :D

bethje31

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 16:55

Mooie hengst hoor...denk wel dat hij indruk maakt als hij achter je aankomt zeker met 2 merries...haha
Als mijn merrie hengstig is parkeert ze haar kont er voor alles wat op een paard lijkt. Gelukkig is ie niet doorgegaloppeerd naar scheveningen..
Maar had hij zich losgewurmt omdat die merrie had geroken denk je? Aangezien er 1 hengstige bijzat? Was misschien best mooi veulentje van gekomen :=

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 16:55

Puchje schreef:
Ik lees; Hargen... :)
Ik lees; woeste mooie tinkerhengst :o
Ik lees; bruin/zwarte woeste mooie tinkerhengst... :oo

Dat dacht ik dus ook, en wist daarbij dat Ryon vandaag naar het strand ging voor een fotoshoot, kon niet missen dus :')

Maar, voor de 2 dames, top dat jullie zo gereageerd/gehandeld hebben. Ik wil niet weten hoeveel mensen ook gewoon ontzettend boos zouden worden terwijl het gewoon een dom ongeluk was met een paard wat al weet ik hoe vaak op het strand geweest is dus het echt wel kent.

Gelukkig is alles goed afgelopen.

Majken

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 16:56

wat grappig dat je toevallig ook op bokt zit annelot :D

ik ben benieuwd naar de fotos :)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 16:56

Wauw, het is wel echt een heel mooie hengst zeg, zijn nakomelingen mogen er ook wel zijn. :~

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 16:57

en tja.....je kunt er óók in het bos vanaf donderen, en dan rent je hengst óók weg....kan gewoon gebeuren.
Hij kan op een show óók losbreken, dat kan ook gebeuren.... natuurlijk vraag je er niet om. En wil je dit niet. Helemaal niet wanneer je weet hoe hij zich gedraagt bij andere paarden.

En erover zeuren heeft geen zin, of het nu onverantwoordelijk was of niet, of je je hengst nu wel of niet had moeten vastzetten óf vasthouden.......voorkomen had kunnen worden of niet.... alles is deze keer goed afgelopen en beide partijen kunnen het achteraf gezond en heel navertellen.....

Hoop dat de foto's mooi zijn geworden en dat jullie er achteraf om kunnen lachen.

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 16:58

Wat zullen jullie geschrokken zijn! Gelukkig is het goed afgelopen en kunnen jullie er zelf ook om lachen!

@annelot: Elk paard kan uitbreken, dus ook een hengst. Het enige jammere is dat hengsten meteen de stempel "gevaarlijk" krijgen, zeker als iemand dan weer zo'n verhaal leest. Wij merken dat op stal met onze twee hengsten ook, terwijl ze feitelijk niets anders doen dan een ruin of een merrie. Maar goed, gebeurd is gebeurd en ik ben wel bijzonder benieuwd naar de foto's!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 16:58

annelot schreef:
Ik zit me net te bedenken dat ik zooo blij ben dat ik nu met mijn zoontje op de bank zit te knuffelen en niet in de duinen loop op dit moment :D

Ik heb nog een baby in de aanbieding voor een fotoshoot, die loopt nog niet :D

We zijn allemaal wel benieuwd naar de foto's :=

maradonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 16:59

volgens mij heeft hij jullie gewoon geroken dat hij er op af is gerend :P

LadyMadonna

Heel fijn dat er niks is gebeurt! En top dat de hengsteneigenaar zich meld :j
Maar wat ik me afvraag (annelot), Ryon liep dus los tussen die paaltjes met 2 koorden? Hoe kwam ie dan aan die longeerlijn?
Met paarden los op het strand fotograferen met een afzetting van paaltjes en koord (zonder stroom) heb ik overigens echt wel mijn bedenkingen, maar vooruit

Majken

haha we wachten in volle spanning op de foto's !

annelot

Ik zal Lisa vragen of ze er eentje heeft.

@ Stef, ik heb Ryon bij aankomst op het stran even laten rollen, dit doe ik aan de longe, hij is nml nogal gek van het zand. De paal van de strandtent is nogal dik dus mijn eigen touwtje zou te kort zijn, vandaar de longeerlijn.
Laatst bijgewerkt door annelot op 29-11-11 17:02, in het totaal 1 keer bewerkt