Mijn eigen zadel wordt sowieso aangepast op haar dus dat probleem is er dan niet meer!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Robijntjah schreef:Paard is een pony en 7 jaar oud.
Advies neem ik wel aan van mensen die mij bewezen hebben dat ze weten waar ze het over hebben!
Leorah schreef:wat ie daarvan leert? balans krijgen, sterker worden... juist in galop...?
_Lente_ schreef:Geloof me, het laatste wat dit paard vertoond is vluchtgedrag
Dit zadel is inderdaad minder geschikt voor Jolijn, maar ze heeft ervoor gekozen om hiermee te rijden omdat haar eigen zadel, dat haar beter past, niet goed lag op Mo.
russel schreef:Het heeft er niets mee te maken of iedereen zo geweldig is, neem aan dat je niet een paar foto's plaats van een groen paard om te horen hoe geweldig het wel niet gaat, toch? Anders hebben mensen die dat vinden en zulke topics plaatsen een behoorlijke plaat voor zijn hoofd.
_Lente_ schreef:russel schreef:Het heeft er niets mee te maken of iedereen zo geweldig is, neem aan dat je niet een paar foto's plaats van een groen paard om te horen hoe geweldig het wel niet gaat, toch? Anders hebben mensen die dat vinden en zulke topics plaatsen een behoorlijke plaat voor zijn hoofd.
Even hoor, dit is RIJ!!!-ITP!, dat wil zeggen dat je foto's plaatst omdat je wilt laten zien dat je lekker met je paardje bezig bent geweest en géén rijtechnisch gezever wilt van iedereen die denk dat 'ie geweldig is.. (Waarme ik niet wil zeggen dat iedereen dat hier denkt!) Of ben ik nu gek?
russel schreef:_Lente_ schreef:Geloof me, het laatste wat dit paard vertoond is vluchtgedrag
Dit zadel is inderdaad minder geschikt voor Jolijn, maar ze heeft ervoor gekozen om hiermee te rijden omdat haar eigen zadel, dat haar beter past, niet goed lag op Mo.
Dit ligt ook niet goed, dus past ook niet....erg vervelend voor paard om zo te moeten leren.