Wat een leuke fotos hier word ik blij van.goed tuig capje laarsjes. Gewoon geweldig.vaker fotos plaatsen echt super lief.verstandige keus een oudere pony.
suuuper schattig echt leuk stelletje zo. en idd cap tuig laarsjes. alleen heb éígenlijk je wel een verkeerd dekje ivm een boomloos zadel, maar met zo'n klein kindje er op zal dat niet zo nauw komen denk ik wel leuke kleur het zadel
lines
Geplaatst: 22-11-11 09:12
Lief hoor, mooie dochter, super pony, alleen (veiligheidsmaniak die ik ben) kan ze met haar voeten wel door de beugels schieten, misschien van die 'neusjes' voor aan de beugels?
thyra89
Geplaatst: 22-11-11 09:13
Heerlijke foto's om naar te kijken! Echt super lief om te zien
Dankjulliewel allemaal!!! Ik heb bij het kopen van de pony alleen maar gekeken naar braafheid, niet naar kleur, geslacht, leeftijd. En ze is zo lief!!! Ongelooflijk!!! ze staat keurig stil bij het poetsen, laat zich geduldig kroelen door mijn dochter, ook op haar hoofd. Hinnikt als we aankomen en vooral naar mijn dochtertje. Met rijden is ze lekker voorwaarts, maar doet werkelijk geen pas verkeerd. Toen ze kwam was ze wat mager en waren haar hoefjes gescheurd, maar bij de tandarts bleek dat ze zoveel haken op haar kiezen had, dat ze niet meer kon malen. Hij kon haar kaken niet eens over elkaar bewegen meer. Na een goede vijlbeurt kon ze weer gewoon eten en nu is ze een dikkerdje! Ze staat ook op ijzertjes, want haar achterhoeven schraapt ze onder het lopen over de grond, dus zonder zou ze voor de kar haar hoeven helemaal wegslijten. Ik ben dolblij met haar en mijn meisje al helemaal!
ach wat een schattig setje !!! lynde treft het beter dan jij vroeger met je stokpaardje, te grote laarzen en cap! een spoedig en volledig herstel toegewenst