Mijn Lieve Paardje van 3,5 met me Dochterttje!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Kelly_Taco

Re: Mijn Lieve Paardje van 3,5 met me Dochterttje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 10:52

LENTE!!!
Wat leuk! Wij hebben haar halfbroer!

En ik kan inderdaad zeggen dat de karakters super zijn van deze paarden!

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-11 11:00

Kelly_Taco schreef:
LENTE!!!
Wat leuk! Wij hebben haar halfbroer!

En ik kan inderdaad zeggen dat de karakters super zijn van deze paarden!

HiHi oh wat leuk :D ! Enja het karakter is super! :D

Ocean_Child

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 11:17

Je hebt inderdaad een prachtig paard èn een prachtige dochter! Leuk dat ze net zoveel plezier heeft met het paard als mama <3
Ik heb zelf een zoontje van 2,5 die ook helemaal gek ik van ons paard, echter hebben wij besloten dat hij de komende jaren op geen enkel paard mag zitten, ik heb tè veel onveilige situaties meegemaakt en durf het niet aan. Maar goed, iedereen moet voor zich weten wat ze wel of niet verantwoord vindt.
Mooi stel hoor!

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-11 11:36

@ Saskiaka

Dank je wel :)
Enja ieder voor zich inderdaad, maar leuk dat jou zoontje ook gek op jou paard is, is toch leuk om te zien! :D

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 11:40

Leuke foto!! Mooi paard ook!!

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 11:50

Erg mooi paard, en leuke foto :)

Jij kent je paard het beste, dus ik neem aan dat je heus geen risico's gaat nemen met je dochtertje :)
*\o/*

Blabla1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 12:02

Leuk paardje :)

En wij hebben ook een 3,5 jarige op stal staan die zo braaf is dat je er best een klein kind op kan zetten. Soms zitten ze er gewoon tussen. En het blijven hele grote paarden voor hele kleine kindjes, dus er kan altijd iets gebeuren, dat risico loop je nu eenmaal. Dus mensen die hun kind o een 10 jarige zetten moeten zich vooral niet veiliger wanen :)

Mirr89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 12:07

Jammer van zulke reacties, je mag er van uit gaan dat de moeder zelf haar verantwoordelijkheden wel kent
en weet wat haar paard wel en niet kan.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 12:19

Mirr89 schreef:
Jammer van zulke reacties, je mag er van uit gaan dat de moeder zelf haar verantwoordelijkheden wel kent

Helemaal mee eens, maar het is de som van de zaken die mis zijn.

Je laat je kind ook niet boven op een keukentrap staan en een foto maken. De cap is veel te groot, paardje is amper ingereden en de TS is helemaal nieuw. Doorgewinterde Bokkers zien het gevaar waar de TS het blijkbaar niet ziet! Daar mag best wat over geschreven worden.

Waarom eigenlijk niet?

Ma_ris_ka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 12:41

sammy1 schreef:
ik heb gezien wat het doet even een foto maken met een driejarige,meisje was achtien en is dood gebleven was ook maar voor heel even een foto maken,vind het wel erg gevaarlijk,maar daarintegen heb je wel een super mooi dier.

Deze vat ik ook even niet?? Zijn er dan ook mensen die van het paard vallen, overlijden en dan niet dood blijven?
(Niet respectloos bedoeld uiteraard.. het is gruwelijk wanneer er zoiets gebeurd) Misschien kun je je post wat beter verklaren?

@ TS, niemand kent dit dier beter dan jij en wat reeds gezegd is; een ouder paard kan ook schrikken, fris worden etc. Ik zou er zelf niet voor kiezen, maar gelukkig is het een vrij land en maakt ieder zijn/haar keuzes voor zich. Kennelijk heb jij er zoveel vertrouwen in dat je het risico relatief klein vindt, dus dat is op zich ook weer een mooi teken natuurlijk! Ook dapper van je dochtertje haha.. Mooi paard hoor!! :j

yvonne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 12:44

Het ziet er echt super lief uit <3
Mijn zoontje is vijf en zit ook altijd op mijn vier jarige paard, zelf door het bos en dan stuurt hij zelf ;)
Ik denk dat je het zelf het beste in kunt schatten.
Veel plezier nog samen

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 12:57

H_Nalanta schreef:
Lol.

Een stap naar achteren doen en een foto maken is tegenwoordig al levensgevaarlijk. :D

Precies alsof onze hobby bestaat uit het omgaan met levensgevaarlijke monsters die er alleen op uit zijn ons pijn te doen.
Waar is het vertrouwen in onze viervoeters gebleven?

Schattige foto TS. Hoe vaak waren de beugelriemen omgeslaan? :D

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-11 13:17

Gini schreef:
H_Nalanta schreef:
Lol.

Een stap naar achteren doen en een foto maken is tegenwoordig al levensgevaarlijk. :D

Precies alsof onze hobby bestaat uit het omgaan met levensgevaarlijke monsters die er alleen op uit zijn ons pijn te doen.
Waar is het vertrouwen in onze viervoeters gebleven?

Schattige foto TS. Hoe vaak waren de beugelriemen omgeslaan? :D

Hahaha echt he sjonge jonge niet normaal meer he ;)
en Dank je wel :o
Maar hoevaak de beugelriemen waren omgeslagen weet ik ook niet meer, heel vaak in ieder geval hihi :D

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-11 13:19

Frantic schreef:
Mirr89 schreef:

Helemaal mee eens, maar het is de som van de zaken die mis zijn.

Je laat je kind ook niet boven op een keukentrap staan en een foto maken. De cap is veel te groot, paardje is amper ingereden en de TS is helemaal nieuw. Doorgewinterde Bokkers zien het gevaar waar de TS het blijkbaar niet ziet! Daar mag best wat over geschreven worden.

Waarom eigenlijk niet?

Nou van mij mag iedereen zijn mening geven, maakt mij helemaal niks uit.
De een is nou eenmaal wat angstiger dan de ander.
En Tenslotte is het mijn dochtertje en mijn paard en ik vind het leuk, en mijn dochtertje ook.
Vanmiddag mag ze weer een rondje uitstappen hoor :D

En voor iedereen die wel leuke reacties geeft Dank je wel :o :D

Blackbinky

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 14:32

Wat een reacties weer! Mijn paard was niet de makkelijkste, maar met mijn dochter van 1.5 was hij zo mak als een lammetje. Leuk hoor, lieve foto!!

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 14:33

Wat een braaf paard! <3

Ik zou wel kijken voor een goed passende cap, veiliger en nog schattiger dan het nu al is :)

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 14:34

Wat heb je een mooi paard met een geweldig schattig dochtertje! Echt een super lieve foto!! :D

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-11 14:36

Daphne__ schreef:
Wat een braaf paard! <3

Ik zou wel kijken voor een goed passende cap, veiliger en nog schattiger dan het nu al is :)

Jaa dat heeft ze al, maar die lag thuis ;) enja zij wou perse die cap op, ook al wiebelt het van haar hoofd af :+

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 14:36

Wat een leuk paardje! :D Lief zo met je dochtertje, kan ze ook leuk op leren rijden als ze wat ouder wordt!

Leliex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 14:37

Wat ontzettend schattig, en wat een braaf paardje zeg <3

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 14:38

Sammy_xxs schreef:
Daphne__ schreef:
Wat een braaf paard! <3

Jaa dat heeft ze al, maar die lag thuis ;) enja zij wou perse die cap op, ook al wiebelt het van haar hoofd af :+

Oke, dan heb ik niks gezegd! ;) Super dat ze een eigen cap heeft!

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 14:47

xxMaxx schreef:
sammy1 schreef:
ik heb gezien wat het doet even een foto maken met een driejarige,meisje was achtien en is dood gebleven was ook maar voor heel even een foto maken,vind het wel erg gevaarlijk,maar daarintegen heb je wel een super mooi dier.

Meisje is 18 en dood gebleven????

meisje wilde even 1 foto maken van haar driejarige pony alleen kan ze het niet na vertellen paardje was super braaf,maar ze schrok en bam daar lag ze hersendood.
is ook niet verkeerd bedoeld ik vind het ook schattig maar ik heb genoeg 3 jarige ingereden erg brave.
ze zijn allemaal vluchtdieren hoe braaf ze ook zijn,

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-11 14:54

@ essie_blue en LauraBloem , Dank jullie wel :D

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 14:54

Ik neem aan dat TS er vlakbij stond toen de foto werd genomen. Er wordt hier zo nu en dan gedaan alsof paarden levensgevaarlijke wezens zijn, maar toch zit ik liever op een paard dan tussen de leeuwen. ;)

TS, fijn dat het vertrouwen zo goed is. Neem aan dat je haar er niet op laat als je het niet vertrouwd. En... leuke foto! :)

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-11 15:01

Muzefee schreef:
Ik neem aan dat TS er vlakbij stond toen de foto werd genomen. Er wordt hier zo nu en dan gedaan alsof paarden levensgevaarlijke wezens zijn, maar toch zit ik liever op een paard dan tussen de leeuwen. ;)

TS, fijn dat het vertrouwen zo goed is. Neem aan dat je haar er niet op laat als je het niet vertrouwd. En... leuke foto! :)

Dank je wel :) Enja het vertrouwen heb ik wel, anders zou ik het nooit doen natuurlijk! ;)