Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mirr89 schreef:Jammer van zulke reacties, je mag er van uit gaan dat de moeder zelf haar verantwoordelijkheden wel kent
en weet wat haar paard wel en niet kan.
sammy1 schreef:ik heb gezien wat het doet even een foto maken met een driejarige,meisje was achtien en is dood gebleven was ook maar voor heel even een foto maken,vind het wel erg gevaarlijk,maar daarintegen heb je wel een super mooi dier.
H_Nalanta schreef:Lol.
Een stap naar achteren doen en een foto maken is tegenwoordig al levensgevaarlijk.
Gini schreef:H_Nalanta schreef:Lol.
Een stap naar achteren doen en een foto maken is tegenwoordig al levensgevaarlijk.
Precies alsof onze hobby bestaat uit het omgaan met levensgevaarlijke monsters die er alleen op uit zijn ons pijn te doen.
Waar is het vertrouwen in onze viervoeters gebleven?
Schattige foto TS. Hoe vaak waren de beugelriemen omgeslaan?
Frantic schreef:Mirr89 schreef:Jammer van zulke reacties, je mag er van uit gaan dat de moeder zelf haar verantwoordelijkheden wel kent
en weet wat haar paard wel en niet kan.
Helemaal mee eens, maar het is de som van de zaken die mis zijn.
Je laat je kind ook niet boven op een keukentrap staan en een foto maken. De cap is veel te groot, paardje is amper ingereden en de TS is helemaal nieuw. Doorgewinterde Bokkers zien het gevaar waar de TS het blijkbaar niet ziet! Daar mag best wat over geschreven worden.
Waarom eigenlijk niet?
Sammy_xxs schreef:Daphne__ schreef:Wat een braaf paard!![]()
Ik zou wel kijken voor een goed passende cap, veiliger en nog schattiger dan het nu al is
Jaa dat heeft ze al, maar die lag thuisenja zij wou perse die cap op, ook al wiebelt het van haar hoofd af
xxMaxx schreef:sammy1 schreef:ik heb gezien wat het doet even een foto maken met een driejarige,meisje was achtien en is dood gebleven was ook maar voor heel even een foto maken,vind het wel erg gevaarlijk,maar daarintegen heb je wel een super mooi dier.
Meisje is 18 en dood gebleven????
Muzefee schreef:Ik neem aan dat TS er vlakbij stond toen de foto werd genomen. Er wordt hier zo nu en dan gedaan alsof paarden levensgevaarlijke wezens zijn, maar toch zit ik liever op een paard dan tussen de leeuwen.![]()
TS, fijn dat het vertrouwen zo goed is. Neem aan dat je haar er niet op laat als je het niet vertrouwd. En... leuke foto!