MelanieB schreef:5x dressuur voor allround en maar 1 keer cross/springen? Hmm dan ga ik toch maar SGW doen
ik ga met gil, maar als dit de allround is dan ga ik ook voor de sgw
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
listiglistje schreef:Zonnetje81 schreef:Gaan ze met de dressuurweek het bos in of is er geen dressuurweek?
in de M/Z week kun je ook het bos in!
Ik wil zelf ook naar de M/Z week gaan, mits de financiën en planning het toe laatik neem dan Aqanto mee (klasse M1/M2 maar nu al Z1 bevestigd
)
beetje ponykamp voor volwassenenhele dag eten, wijntje, pilsje, zonnen en luieren spreekt me ook wel aan Ambre
M_D_H schreef:ik ga met gil, maar als dit de allround is dan ga ik ook voor de sgw
Faya__ schreef:Vorig jaar ging ie om half 7 's morgens al open![]()
Alround is maandag 2x dressuur, dinsdag woensdag en donderdag 1x dressuur en 1x springen, 1x cross 1x buitenrit, en vrijdag keuzeles. Volgens mij is het enige verschil dat ipv de buitenrit de sgw week naar lelystad gaat.

!

Sabine schreef:Ambre, ik meen dat ik in het topic van vorig jaar ergens had gelezen dat jij met een pony naar de instructieweek was geweest, klopt dat? Ik zit er namelijk ook over te denken om dit jaar naar de M/Z week te gaan maar ik rij dus met een pony..
oh nee dan ben ik net 18 haha _Sannee schreef:Ik heb zelf geen ervaring in de SGW. Wel wil ik heel graag naar de Allround paarden t/m 20 jaar.
Ik neem aan dat ze wel rekening houden met de hoogte qua hindernissen, en je ervaringen?