Mooi beestje, sjiek hoofdje heeft ze . Ik snap hoe het is met het zadel, misschien kun je kijken naar een tweedehandszadel? Ben benieuwd hoe haar veulentje eruit komt te zien.
Je ziet wel duidelijk verbetering, mooi pony Tja met een goed ruitertje kan zo'n kleine pony ook prima lopen maar is zo moeilijk om iemand te vinden die klein genoeg is & wel goed genoeg kan rijden...
Ziet er goed uit! Lastig he die ruitertjes voor je Atje haha. Ik heb nu een meid van 14 en begint ook aardig lang te worden, maar gelukkig weegt deze ruiter nog steeds maar 50 kilo en krijgt ze zitles dus van mij mag ze nog wel even blijven haha. Ook een ruiter gehad van 19 jaar, en die reed mijn pony toch even lekker wat pittiger.
Ik heb voor mijnne wel een boomloos zadel, na 3 verschillende leer/kunstof zadels te hebben gehad. En toch zweer ik er nu wel bij haha, was er ook niet zo van maar ze loopt zoveel beter nu! Succes, het is dat je niet echt dichtbij woont anders had je mijn ruiter wel mogen lenen voor je proef.