Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Little_Gift schreef:Joolien: dat het zadel niet past daar kan ik niet mee akkoord gaan... het zadel is slechts een maand oud en splinternieuw helemaal aangepast op maat door een erkende zadelpasser... het heeft mij een flinke duit gekost maar dat had ik er heus voor over...
De foto's zijn nu wel telkens foto's waarbij ik haar zelf scheef instel omdat rechterhand haar moeilijke kant is en ze asymmetrisch is... links is ze veel meer bespierd dan rechts en nav een ostheopate, een zadelpasser e.d. werd mij uitdrukkelijk gezegd éérst te werken aan soepelheid op rechterhand door overdreven stelling en buiging te vragen, soms zelfs naar het scheve toe en haar van daaruit terug recht te maken... als ik haar recht door de hoefslag stel dan gaat ze ook recht... maar als de ene het zo zegt en de ander dan weer zus, tja dan weet ik het ook niet meer...
gekvanfleur: dank je voor je mening...
mika: dit is inderdaad, volgens mij, werkpunt nummer 1...
tamaramt en minouesmee: nochtans is ze altijd héél vrolijk als ze ziet dat ze opgezadeld wordt en is ze altijd heel happy als je haar dingetjes vraagt... ze heeft er duidelijk geen tegenzin in...
Ik begrijp wel niet waarom er zo afgeschoten wordt op het feit dat ik mijn benen optrek... voor de rest zit ik niet te klapperen op haar rug en heb ik geen probleem om mijn benen los te laten hangen... alleen dus met de hielen omhoog en de tippen omlaag ipv omgekeerd... dit is niet het ideale plaatje maar het is nu toch ook geen moord?

ponylies schreef:sorry maar hoop echt dat je LES gaat nemen of ga er niet meer op dit is gewoon zielig om te zien .....
Joolien schreef:Normaal geef ik altijd tips maar ik weet niet waar ik moet beginnen, sorry...

Little_Gift schreef:ponylies: hoe bedoel je? Was die foto dan wel goed volgens jou?
Want da's best wel heel gek gezien die foto's helemaal afgebrand werden dat het paard vreselijk slecht liep, hier op hetzelfde forum...
Sjoyceje: dank je... ze is inderdaad echt werkwillig... ik ga met jouw opmerkingen ook zeker aan de slag!
Joolien: bedankt om toch alsnog te willen uitleggen... daar ben ik echt wel wat mee!
Little_Gift schreef:ponylies: hoe bedoel je? Was die foto dan wel goed volgens jou?
Want da's best wel heel gek gezien die foto's helemaal afgebrand werden dat het paard vreselijk slecht liep, hier op hetzelfde forum...
Sjoyceje: dank je... ze is inderdaad echt werkwillig... ik ga met jouw opmerkingen ook zeker aan de slag!
Joolien: bedankt om toch alsnog te willen uitleggen... daar ben ik echt wel wat mee!