Wat een gaaf paard heb jij onder je kont zeg! Je rijd hem ook erg leuk! Netjes bij mekaar (zeker voor zo'n reus), en het ziet er Lekker ontspannen en vriendelijk uit! Goed hoor!
muts_marijke
Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-11 18:33
W0PPY schreef:
Wat een gaaf paard heb jij onder je kont zeg! Je rijd hem ook erg leuk! Netjes bij mekaar (zeker voor zo'n reus), en het ziet er Lekker ontspannen en vriendelijk uit! Goed hoor!
Wauw Marijke wat ziet het er goed uit Volgens mij gaan jullie weer als een speer vooruit! Super en Zeus is echt een heerlijk beest!
muts_marijke
Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-11 19:02
Dank je wel Anke voor je leuke reactie!!! Nou als een speer gaan we nog niet vooruit hoor Gister 2x laatste op concours omdat hij totaal uit zn plaat ging in beide proeven (hij was weer voor het eerst mee op concours en is dan altijd onwijs gek, lag er al 2x bijna naast met losrijden
Marijke: Oh jammer, maargoed hij is natuurlijk hele tijd niet meegeweest en natuurlijk wat gespannen dan, dan rij je er ook weinig aan hoor maar dit ziet er superontspannen uit. Als je hem zo lekker op concour aan het lopen krijgt komt dat weer helemaal goed.
Klopt helemaal, en hij vind het zo leuk als hij mee mag. Kon er niet aankomen met mn been en hij was echt heel ondeugend. Vind het ook helemaal niet erg, weet dat het na een aantal keer mee gaan vanzelf beter wordt Bedankt voor je reacties.
Dank jullie wel! Wat een leuke reacties! Ik probeer ook echt zo eerlijk en netjes mogelijk te rijden, helaas wil dat nog niet altijd lukken omdat Zeus veel handiger ben dan ik haha We doen ons best
Hé! Ik wist niet dat jij ook op bokt zat haha! Het ziet er netjes uit! Maar dat had ik al eens op de club gezien Op sommige foto's ben je ook aan het doorzitten zie ik? Iig de een na laatste? Daar vind ik je houding net iets netter dan met lichtrijden, maar ach, rome is ook niet in 1 dag gebouwd
Jeps ikke ook boktverslaafd Dank je wel! Lieve reactie van je!!! Doorzitten gaat vaak netter maar ik doe eigenlijk veel meer lichtrijden met de trainingen, maar vind het zo lelijk op foto's als je net zo'n sta-moment hebt Lichtrijden val ik vaak net iets voorover, dat moet er nog af
Sidera
Geplaatst: 03-11-11 11:21
Mooi paard zeg, hij heeft een toepasselijke naam voor zo'n reus