Dan kun je toch niet boos blijven?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ook stuurde ze weer voor geen meter, dus heb ik toch maar de sperriem eraan gedaan in de hoop dat het dan beter zou gaan. Nou het ging beter als gister, maar en was dan ook bijna geen stuur gelegen heid.. omdat het dus zo vreselijk druk was. Na het rijden heeft ze zich wel gedragen, ze liet de beentjes afspuiten waar ze in het begin ook helemaal gek van werd. (Ik liet dan altijd het geluid horen, maar vandaag kon ik ook gewoon haar benen afspuiten!) ik heb haar vandaag wel een paar keer vervloekt vrees ik

Ze luistert perfect en is superbraaf.

http://www.eci.nl/is-bin/INTERSHOP.enfi ... DgodjCVKmg

Ik wist alleen maar dat ik hem eraf wou jagen! Maarja dat kon natuurlijk niet en waarschijnlijk had ik dan wat trappen gehad. Toen was ze helemaal bezweet en aan het turbo wandelen met het halen, ik was bang toen ze vast stond. In de bak ging het redelijk maar toen begon ze steeds meer te trekken aan de teugels, was echt zo vervelend. Het was gewoon; trek & schop, trek & schop, trek & schop.. nou dat is echt niet leuk
sorry had geen geluid aan dus snapte het al niet