Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LecyTinker schreef:Hihi, inderdaad...Mijn verzorgpaard raakt al van de leg als ik mijn beugels uit doe, gaat ze net zo lang stilstaan tot ik ze weer netjes in doeEn wat is je paard een drol, je ziet dat hij het meer dan normaal vind dat jij er gewoon 90% van de tijd naast hangt ipv erop.
KoudbloedKim schreef:Eerst schoot even door mijn hoofd dat ik het toch wel wat gevaarlijk vond, maar jij hebt zo'n sterke band met je dieren dat die gedachte al snel verdween.
Zijn hoofdstel is prachtig!!
En ik hoop dat je het niet negatief opvat, maar ik vind het mooi om te zien dat je echt geen size zero nodig hebt om zoiets te bereiken.
Ik vraag mij weleens af; kun je dit met elk paard?
Als iemand jou een paard geeft en jij bijv. een half jaar met dat dier zou werken, zou je dit dan ook met dat paard kunnen?
Ninette schreef:Gaaf gaaf gaaf weet niet anders te zeggen.
Klein vraagje; hoe stuur je hem als je zo ondersteboven hangt? Normaal wordt er toch een baan uitgezet?
Hele mooie fotos om te zien.
kobuss1 schreef:soweeeeee!!! echt vet! Die foto met die steiger vind ik wel heel gaaf!!
ik heb wel een vraag, want ik heb totaal geen verstand van voltige, maar je truc-en zijn volgens mij allemaal met jouw gewicht aan de linkerkant van het paard? Of kwam dit met de foto's toevallig zo uit? Of is bij sommige dingen weer zo dat dan je gewicht toch verdeeld word ofzo? Anders zou ik denken dat je paard aan 1 kant anders ontwikkeld als aan de andere kant??
Ik heb geen idee dus vandaar mijn vraag(en), ben benieuwd???
groetjes B