Gefeliciteerd met je super merrie En dat slopen is natuurlijk een beetje arrogantie.....mischien stond de kleur haar niet aan .Ze is wel KROON hè.Koningsblauw een idee
starlet
Geplaatst: 21-10-11 10:28
Leuk, een fototopic van Roos!! super gedaan, Mariska en Roos. En nogmaals gefeliciteerd! Ze is ontzettend vooruit gegaan tijdens haar training zeg!
Knappe Roos! Gefeliciteerd met de super prestatie!!
supertammy
Geplaatst: 21-10-11 12:53
Jeeeeej, super Margriet!!! Ik vind de boomstamfoto echt geweldig. Zou ik zo aan de muur hangen!
Domi_94
Geplaatst: 21-10-11 12:55
Ziet er super uit. Gefeliciteerd met het behaalde resultaat.. Ik vind het jasje van de ruiter echt supermooi
kainda
Geplaatst: 21-10-11 13:13
Gefeliciteerd! Wat een knappe merrie!
Ik zag de afstamming van jouw pony. Haar beide ouders zijn D pony's toch? En Roos is dus een kleine maat merrie.
Nu heb ik ook zo'n ponietje. Paps en mams allebei ruime D pony's. Maar mijn kleine jaarling gaat dat zeker niet worden. Maar stel, ik wil met haar naar de keuring. In welke rubriek moet ik haar dan inschrijven?
Kainda, je pony is nog jaarling en er wordt dan nog niet naar de hoogte gekeken. Bij veulens, jaarlingen en twenters zitten pony's van verschillende hoogtes door elkaar.
Wanneer je pony 3 jaar is, zal deze in het stamboek worden opgenomen. Dit gebeurt op de regionale keuringen vooraf aan de rubrieken. Daar wordt je pony dan ook gemeten en dan weet je dus in welke rubriek je pony thuis hoort.
Stal_Fiore
Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-11 13:25
pietsie schreef:
Stal_Fiore schreef:
En waar is hier? haha...
tja niet dicht bij jouw , in drenthe
Hmmm denk dat ik haar moeilijk kan missen... zal dus hier in de omgeving moeten kijken