Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
beaversrun schreef:Hmmm,das dan weer net heel erg jammer,dat het een onderdeel moet zijn van een spelletjes middag.![]()
Hey Sassy,wil je me een PBtje sturen als je wat weet van het WE.
En als ik het goed begrijp crow worden de deelnemers opgesplitst in groepjes van 4????
Wat is hier het voordeel van?? En gebeurd dat dan op neer gezette tijden oid,zoals de 1-D,2-D etc.
maar dan genaamd L-1,L-2 etc??

Tegen die tijd kijken we wel effies, kunnen we samen nog even tobben
fanci_mike schreef:Mister01, die superapp kan gewoon L4 hoor!!!!Tegen die tijd kijken we wel effies, kunnen we samen nog even tobben
(gekke hengst
)

johnpppp schreef:He Es is dat een reiningproef ????
johnnie
Speciaal L7 in het leven geroepen! 

Buitenzorg schreef:johnpppp schreef:He Es is dat een reiningproef ????
johnnie
Voor jou welSpeciaal L7 in het leven geroepen!
We hebben wel besloten dat er aan elke wedstrijd "regels" moeten hangen, anders wordt t een zooitje. Hengsten in de L5 enzo
De regels die we hanteren qua levelindeling en optoming zijn gelijk aan die van de WRAN. Verder vallen er -behalve leuke prijzen- geen punten te verdienen met deze wedstrijd.
@Doske, de spelletjesmiddag is NA het wedstrijdgedeelte.
We hebben inmiddels een voorlopig programma-opzet, maar zal even in de overleg gooien of ik die openbaar mag maken
Bonnigje schreef:vraagje:
Hunter is erg upcoming. Kan dat niet eens onderdeel toegevoegd worden?
Lijkt me voor de wran zowieso een leuk onderdeel om toch maar een sop te gaan pakken...