Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(in mijn profiel staat een foto van de ponydemonstratie. dochtertje (6jaar) van de pensionstallinghoudster. Meeliften en gaan
)
Ik doe dat voornamelijk in de hoop dat dat goed gaat, zodat ze meer zelfvertrouwen krijgt. Haar zusje is 6 en die mopperde laatst tegen papa, dat ie toch onderhand de pony echt wel los kon laten... Die heeft nu al veel meer lef. Ben benieuwd hoe dat gaat ontwikkelen! Mijn lief vroeg bezorgd aan mij of dat dat wel zo verstandig was. Dus ik 'Ja hoor, dat deden we bij oudste toch ook al toen?' 'Ow ja, dan zal het wel kunnen...' Zusje van 6 ziet er uit als een 4-jarige, vandaar de twijfel. Broertje van 4 wordt tegenwoordig ook boos als mama de pony niet wil loslaten. Hij gaat het liefste staan op de pony en van de week gingen we al staand al een paar pasjes in stap. Dan wordt ook deze overbezorgde mama heel snel!
Mama heeft erg vaak schrik gehad in mijn plaats maar alles komt altijd goed, op wat breuken en blauwe plekken na?
Gewoon samen genieten! Binnenkort samen lekker in galop door het bos!
) en ik dacht dat het nu wel gedaan was met de pret. Madam stond een beetje beteuterd met een traan in de bak en wilde meteen weer op de pony. Grote smile op haar gezicht en ging weer verder.

lekker van genieten joh!

. Galopperen zonder zadel en zonder handen, achterstevoren erop en dan draven
. Been there, done that. Mijn dochter is inmiddels 10.
tsja strijd verloren. Het enige dat je nu nog kan redden, is een vriendje voor dochterlief, dat niet van paarden houdt. Maar ja, met 7 jaar zal dat nog wel een paar jaar duren.
hij wil, als het echt niet anders kan, af en toe wel als groom achterop de koets bij de marathon. Maar daar houdt het dan wel op.
Blijf het een geweldige combinatie vinden die dochter van je op haar mooie shetter. Maar waar is het mooie rose zadeltje nu. 
...
)