Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lisch schreef:lees ik nu dat ze een 2 jarige aan het beleren is en in haar geposte berichten 3 keer in 5 maand erop gereden heeft.....
Boemklatsch schreef:Intressant om te zien ook dat die laatste 3 foto's gezien de ondertitels in 2 verschillende jaren genomen zijn, maar wel met dezelfde kleding, optoming etc aan.Mwoah, hier ga ik niet eens aan beginnen om er op te reageren.
Carlijnx schreef:Boemklatsch schreef:Intressant om te zien ook dat die laatste 3 foto's gezien de ondertitels in 2 verschillende jaren genomen zijn, maar wel met dezelfde kleding, optoming etc aan.Mwoah, hier ga ik niet eens aan beginnen om er op te reageren.
Goh wat toevallig! Dat heb k ook nog ergens. Hmm, wat was het ookalweer, ohja een foto van 2009 en eentje van nu. Met precies hetzelfde!
Haha, yeah right TS.
Carlijnx schreef:Boemklatsch schreef:Intressant om te zien ook dat die laatste 3 foto's gezien de ondertitels in 2 verschillende jaren genomen zijn, maar wel met dezelfde kleding, optoming etc aan.Mwoah, hier ga ik niet eens aan beginnen om er op te reageren.
Goh wat toevallig! Dat heb k ook nog ergens. Hmm, wat was het ookalweer, ohja een foto van 2009 en eentje van nu. Met precies hetzelfde!
Haha, yeah right TS.
Dav schreef:Beste ts,
Ten eerste het is een super braaf paardje wat je op de foto's hebt,beestje springt leuk.
In je andere topic staat dat je Z paarden rijdt,even om voor jou te verduidelijken...als je een Z-paard rijdt/uitstapt etc ben je nog GEEN Z-ruiter..
Ook al doe je soms een Z-oefening,nog steeds niet ben je Z-ruiter WEL geeft het paard jou dan les (je leert van het paard) en dat is al erg goed.
Je houding met springen laat te wensen over,je hakken druk je niet uit (kijk maar goed naar de foto's)
Het mee gaan met het paard kan ook beter.
Hoe je hier op bokt overkomt kan niet jou bedoeling zijn (hoop ik)
Iedereen moet nog leren maar geef elkaar ook de ruimte en ga niet gelijk in de verdediging schieten,als jij nog geen officiele knhs wedstrijden in de Z-dressuur hebt gelopen dan ben je ook geen Z-ruiter.Hoe leuk je het thuis ook doet.
Je schrijfwijze is erg irritant om te lezen door al die spelfouten,zou je daar op willen letten? Ook daardoor zal je zeker seriuezer overkomen dan met dat msn achtige schrijfwijze.
Ben jij dit op de foto? je lijkt hier ouder...
http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 9773_n.jpg
Einde seriueze reactie...pff ik hoop echt dat ze nog een ontwetend jong meisje is....