Sprinfto's Calipso/♥

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Carlijnx

Re: Sprinfto's Calipso/♥

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 15:10

Ik sluit me aan bij Joolien :j.

AxS136

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 15:11

Zou jij de contact gegevens van je instructeur aan mij kunnen geven?
Als ik een andalusier heb gekocht, zou ik wel graag binnen een jaar Z rijden.
Goh, heeft Edward Gal toch een verkeerde instructeur genomen.
Had hij ook op zijn 11 Z kunnen zijn.

En ik altijd maar denken dat hij GP heeft bereikt, door heeeeeeeel veel ervaring en heeeeeel veel trainen.

lisch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 15:11

lees ik nu dat ze een 2 jarige aan het beleren is en in haar geposte berichten 3 keer in 5 maand erop gereden heeft..... 8)7

JLLN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 15:12

Daar gaan we weer :')

Sluit me overigens volledig bij Joolien aan.

XxLaura98

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 15:13

wauw wat heb jij een goeie houding zeg!!!!!! :')
alleen.. wat heb je allemaal aan het hoofd van je pony hangen?

jij was toch ook dat meisje met dat topic op die 2 jarige? ja dus.

het lijkt me handig dat je nu weg gaat bij deze instructeur/instructrive en dan snel op zoek gaat naar een goeie en je deze inderdaad verzoekt iets anders te gaan doen met zijn leven.

en verder ben ik het helemaal eens met Joolien!

verder wel een leuke pony!

AxS136

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 15:13

lisch schreef:
lees ik nu dat ze een 2 jarige aan het beleren is en in haar geposte berichten 3 keer in 5 maand erop gereden heeft..... 8)7

En ik las ook ergens in een andere topic iets over buitenrit.
En kan zijn dat ik verkeerd lees...
Maar volgends mij had ze ook ergens staan dat ze 1 x in de 2 weken op rijdt...

Carlijnx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 15:15

ohja, ik ga echt stuk hier _O-

Boemklatsch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 15:16

Intressant om te zien ook dat die laatste 3 foto's gezien de ondertitels in 2 verschillende jaren genomen zijn, maar wel met dezelfde kleding, optoming etc aan. :') Mwoah, hier ga ik niet eens aan beginnen om er op te reageren. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 15:16

Wauw wat heb ik veel medestanders, eindelijk een keer. Heeft ts nog een reactie?

lisch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 15:17

_O- sommige mensen :+ had ik dus toch goed gelezen! :j hoop dat het paard er niets aan overhoud!

AxS136

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 15:17

Joolien schreef:
Wauw wat heb ik veel medestanders, eindelijk een keer. Heeft ts nog een reactie?

Denk dat TS voor de GP aan het trainen is..

Carlijnx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 15:18

Boemklatsch schreef:
Intressant om te zien ook dat die laatste 3 foto's gezien de ondertitels in 2 verschillende jaren genomen zijn, maar wel met dezelfde kleding, optoming etc aan. :') Mwoah, hier ga ik niet eens aan beginnen om er op te reageren. :')

_O- Goh wat toevallig! Dat heb k ook nog ergens. Hmm, wat was het ookalweer, ohja een foto van 2009 en eentje van nu. Met precies hetzelfde! :+ Haha, yeah right TS.

mang

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 15:19

Carlijnx schreef:
Boemklatsch schreef:

_O- Goh wat toevallig! Dat heb k ook nog ergens. Hmm, wat was het ookalweer, ohja een foto van 2009 en eentje van nu. Met precies hetzelfde! :+ Haha, yeah right TS.

De titels staan onder de foto's, niet erboven. Dit is dus niet waar :+

Carlijnx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 15:21

Oh :+ haha.

Carlijnx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 15:21

ohja, wacht ik zie het := Haha, grapje.

AxS136

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 15:22

Carlijnx schreef:
Boemklatsch schreef:

Ik wil geen spelbreker zijn maar volgends mij was ze nog wel zo slim om van jas te verwiselen , tussen de foto's.Want meen toch echt te zien dat ze op foto 1 een jas met iets roods aanheeft...

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 15:23

Beste ts,

Ten eerste het is een super braaf paardje wat je op de foto's hebt,beestje springt leuk.

In je andere topic staat dat je Z paarden rijdt,even om voor jou te verduidelijken...als je een Z-paard rijdt/uitstapt etc ben je nog GEEN Z-ruiter..
Ook al doe je soms een Z-oefening,nog steeds niet ben je Z-ruiter WEL geeft het paard jou dan les (je leert van het paard) en dat is al erg goed.

Je houding met springen laat te wensen over,je hakken druk je niet uit (kijk maar goed naar de foto's)
Het mee gaan met het paard kan ook beter.

Hoe je hier op bokt overkomt kan niet jou bedoeling zijn (hoop ik)
Iedereen moet nog leren maar geef elkaar ook de ruimte en ga niet gelijk in de verdediging schieten,als jij nog geen officiele knhs wedstrijden in de Z-dressuur hebt gelopen dan ben je ook geen Z-ruiter.Hoe leuk je het thuis ook doet.

Je schrijfwijze is erg irritant om te lezen door al die spelfouten,zou je daar op willen letten? Ook daardoor zal je zeker seriuezer overkomen dan met dat msn achtige schrijfwijze.

Ben jij dit op de foto? je lijkt hier ouder...
http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 9773_n.jpg

Einde seriueze reactie...pff ik hoop echt dat ze nog een ontwetend jong meisje is....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 15:24

Nee dat is zij niet, dat is het paard waar ze Z mee rijdt, en het is een andere amazone.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 15:24

Joolien schreef:

Niet schrikken, maar ik ben het ook met je eens. :D Alleen het is nog maar een jong meisje (denk ik), vind ik altijd een beetje sneu om af te kraken.

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 15:25

Die foto is haar 'bff' viel te lezen in haar andere topic

Gilalh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 15:27

Meisje, meisje, meisje toch. Ergens vind ik het wel zielig voor je..........een rare schreeuw om aandacht :(
Sorry, typfoutje.......zielig voor je pony. 't zal wel een goeie sul zijn die braaf alles accepteerd.
Ik ben het met iedereen eens, je hebt geld genoeg om al die 'rotzooi' aan zijn hoofd te hangen, verkoop die boel en geef je verdiende geld uit aan een goede instrukteur!!

AxS136

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 15:27

Dav schreef:
Beste ts,

Ten eerste het is een super braaf paardje wat je op de foto's hebt,beestje springt leuk.

In je andere topic staat dat je Z paarden rijdt,even om voor jou te verduidelijken...als je een Z-paard rijdt/uitstapt etc ben je nog GEEN Z-ruiter..
Ook al doe je soms een Z-oefening,nog steeds niet ben je Z-ruiter WEL geeft het paard jou dan les (je leert van het paard) en dat is al erg goed.

Je houding met springen laat te wensen over,je hakken druk je niet uit (kijk maar goed naar de foto's)
Het mee gaan met het paard kan ook beter.

Hoe je hier op bokt overkomt kan niet jou bedoeling zijn (hoop ik)
Iedereen moet nog leren maar geef elkaar ook de ruimte en ga niet gelijk in de verdediging schieten,als jij nog geen officiele knhs wedstrijden in de Z-dressuur hebt gelopen dan ben je ook geen Z-ruiter.Hoe leuk je het thuis ook doet.

Je schrijfwijze is erg irritant om te lezen door al die spelfouten,zou je daar op willen letten? Ook daardoor zal je zeker seriuezer overkomen dan met dat msn achtige schrijfwijze.

Ben jij dit op de foto? je lijkt hier ouder...
http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 9773_n.jpg

Einde seriueze reactie...pff ik hoop echt dat ze nog een ontwetend jong meisje is....

het meisje op het paard is een vriendin van haar(zei ze in andere topic.)

Nienkex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 15:28

volgens mij is die 'rotzooi' en halster
je mag meer meegeven, je hakken uitdrukken en de reacties hier goed doorlezen!

1906

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 15:29

Ik lees in profiel van TS, dat ze vanaf haar 11e Z dressuur rijdt!
En ik maar denken dat Anky van Grunsven goed kan rijden! :')
Nee even serieus, TS ik zou maar is iets met de tips gaan doen die je hier krijgt.
Ik denk dat je dan een heel stuk beter gaat springen dan dat je nu doet. ;)

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 15:33

Bonita_Bon schreef:
Die foto is haar 'bff' viel te lezen in haar andere topic

Ja gelezen! *dank je*
Was wel het paard waar ze Z mee reed.