@irisvtzant91: Nou, mij is altijd verteld dat ze het eronder laten voor als er nog iemand meeloopt, dat diegene niet aan het bit hoeft te trekken, en we laten haar sowieso nog even wennen aan de feeling van het bit, dus we zorgen er gewoon voor dat ze nu alvast went aan het zadel met iemand erop.
Ik ben vandaag weer naar Lieke geweest, en het ging supergoed, het sturen ging al beter, en ze wou al meer de andere kant op, tenminste, ze maakte er nog wel een drama van netzoals zaterdag, maar op een gegeven moment gaf ze op. We hebben vandaag ook voor het eerst los met haar gedraafd, ging echt heel goed! Ben nogsteeds helemaal verliefd, haha superpoown
yoltoo
Geplaatst: 10-10-11 18:52
Ziet er leuk Uit! Lijkt op mijn oude verzorghaflinger!
leuke combi en wbt het exceem, ik zie dat het weiland veel plassen heeft, dan helpt een deken niet zoveel want juist daar zitten de mugjes. Pas om 10 uur naar buiten en om 16.00 uur weer naar binnen, dit kan ook helpen en nog beter, overdag op stal en s'nachts naar buiten van maart tot eind oktober.
Zooo ik ben vandaag weer bij Lieke geweest! Ze is me nu aan het uitproberen, ze gaat alle dingen doen die ze weet die niet mogen enzo, en als je dan doordramt dat ze het echt neit moet doen, komt ze omhoog, en dan straf je haar dat ze omhoog komt, is ineens alles weer goed, mafding