Wat een geweldige shoot! Maar ja, wat wil je met zulke fotomodellen! Vince wordt met de dag knapper. Wat een trots paard zeg! Best leuke collectie. Voor ieders wat wils! Ja, mij heeft het al lekker gemaakt!
Het was erg leuk jullie als model te hebben, samen met Bettine en Blacky. Jullie waren een goed team. En ook erg leuk al deze positieve reacties te lezen.
Mooie foto's zeg Vince is een echte knapperd om naar te kijken. Sommige dingen staan ook erg goed op hem. Vind zelf de collectie wat minder al vind ik de deken daarin tegen wel weer leuk.
PaysBas
Geplaatst: 06-10-11 01:23
Zeer stijlvolle foto's. Het model voor Harry's Horse zit ook op bokt met Texel paarden. Het meisje dat de vorige keer meende ik voor BR model stond is ook een bokker met toen haar mooie Blacky.
Mooi!!! Oh dit lijkt me zooo leuk om te doen! Zou ik ook wel eens willen doen met mijn paardje! Zoals velen hier vraag ik me ook af, hoe word je gekozen? Of hoe schrijf je je in voor zo'n shoot? En mag je dan ook spullen en kleding houden?
Erg leuk Saskia, verstandig van BR dat ze geen professionele modellen gebruiken, dit spreekt veel meer. Als ik de divoza catalogus opensla dan lacht mij bijna van elka pagina een model tegemoet ( ze is wel goed) die ook wekelijks in de Libelle en Margriet staat. Op de BR catalogus had ik je al herkend, in onze plaatselijke ruitershop zag ik de catalogus en na mijn opmerking Hey, Sas en Vince op de cover, wat leuk, waren er mensen die meteen even gingen kijken en bladeren.