Stand ziet er goed uit, Rhodos. Maar staan de stands nou pal langs de ring?
Ik ben er ook in ieder geval zondag. Maar kom donderdag en zaterdagavond misschien ook nog wel even kijken. En wie weet vrijdag ook nog wel als ik tijd over heb
Zo Rohods, das echt een heel leuk plekje...Ik ben nog op zoek naar een paar laarzen, kuitmaat XXXXXXXL Dus kom nog wel even langs....
Die recordpoging van Adelinde vind ik een leuke actie....
O ja, ons fokprodukt is Poco Loco (kennedy x erik)
tjiddevw
Geplaatst: 19-10-11 16:01
Ik ben er ook! Vanavond geef ik samen met 2 anderen een show/demonstratie. We laten dressuur, vaardigheid en marathon zien. Ik rij met een NRPS-pony en we hebben gele kleding aan
_Anneruth
Geplaatst: 19-10-11 21:05
Kuitmaat veel komt goed .
@Tjiddevw: wat leuk dat je een demonstratie rijdt!
Nog mensen die vanavond heen gaan? Kom vast ook wel in het strodorp, zal dan ook vast jullie stand van paard en laarz wel zien! Hoop dat het leuk wordt, zal vast wel!
Leuk!! Ik kom zeker even bij jou langs, moet dringend nieuwe laarzen hebben. Ze zijn het alleen nu al aan het begeven dus geen tijd om lang te wachten. Hoelang is de levertijd bij jou? Of heb je ook wat laarzen al op voorraad? (bruin, 39 voetmaat, 36 kuit, 52 hoog)
CoSnuf
Geplaatst: 21-10-11 14:48
Ik ben er ook te vinden!!
Over een uurtje ben ik er!
Bij de Hippo-Assen stand. Vanavond en morgen avond. En natuurlijk zondag de hele dag!
Helaas zie ik dan niet veel van wat er allemaal gereden word. Maar gezelligheid is ook zeker belangrijk! Hahaha
Even een vraagje... Is er al iemand geweest die weet wat de temperatuur daar is? Moet ik me warm aankleden of is de hal verwarmd?? Ik ben nogal een koukleum, maar soms zijn die hallen juist behoorlijk warm...
En gevonden? Ik heb geen idee wie jullie zijn haha dus 'heeej hoi' zal je niet van me horen hahaha.
Ik was vandaag gekleed in het grijs roze. En het was me daar toch warm! Nu net weer thuis pfffff.... Gaap!
Maar inderdaad buiten een lekkere winterjas maar binnen is het gewoon lekker tot warm. En ik had het niet te warm van het werken, want zo hard heb ik niet gerend vanavond hahahaha.