Oh wat ben ik trots op de knappe gouden man en op jou natuurlijk ook

Gefeliciteerd met jullie reservekampioen plekje!
Geef mijn vroegere gouden trots maar een hele dikke knuffel en keep up the good work! You make me really proud

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Pashon schreef:leuke foto's zijn nog wel wat aandachtspunten maar dat je op de goede weg zit is weet je want daar ben je door beloond met de punten!
Echter vind ik het wel jammer dat je zo'n bit erin hebt hangen is hier een reden voor?
En waarom niet even zijn manenkam bijgeschoren?
en nog een vraagje, je hebt hem wel in de knotten maar hebt de manenkam wel zover afgeschoren als dat voor show gebeurd waarom? Of je had de manen in een hengstenvlecht "moeten" doen of het 3e oor niet zover weg moeten scheren.
Verder erg leuk diertje al mag die voor het mooie wat voller van mij.
Rijerijerije schreef:Ik vind het zo knap van jullie! Welverdiend tweede!
Belarus heeft van nature al zo'n prachtige oprichting, dat gaat je nog goed van pas komen in de hogere klasses! Volgend jaar L1 kampioen!
Pashon schreef:Calimero, uiteraard mag dat! Maar ondanks je trots en dat recht heb je uiteraard moet je wel open blijven staan voor opbouwend commentaar dan word je volgende keer geen reserve kampioen maar heb je meer kans om kampioen te worden. Kritisch blijven kijken is erg belangrijk
Pashon schreef:een kneveltrens is zeker niet het zachtste bit wat er is, door de scharen werkt het bit juist scherper in als een gewoon watertrensje. Staan genoeg tips in.
Manen hoord nou eenmaal niet getrokken bij een arabier, maar dat is eigen keus. Vind zelf dat het beter bijgewerkt had kunnen worden maar nogmaals dat is eigen keus.
Calimero_ schreef:En over zijn manen. Een paar weken geleden heb ik besloten om zijn lange manen naar handbreedte te trekken. Hij had dus dat stuk afgeschoren manen nog wel. Omdat ik dat niet mooi vind bij korte manen laat ik het bijgroeien. Maarja, dat is niet binnen 2 weken gebeurt. Daarom ziet het er dus nu even niet super mooi uit..
Als laatste is hij inderdaad niet erg dik. Hoe dit komt weten we niet. Hij is inmiddels naar de tandarts geweest en is goed ontwormd.
Hij komt inmiddels alweer aan dus het komt vast goed..
Calimero_ schreef:@Amalarab: Het was echt super om daar tegen allemaal grote kwpn'ers te rijden en dan ook nog eens reservekampioen te worden!
Calimero_ schreef:Dankjullie
@Patsy: Ik weet het! Hij is alleen nog niet helemaal super aan de hulpen en dan kan ik ook niet nog helemaal lekker gaan zitten zeg maar. Met trainen merk ik heel goed dat wanneer hij er fijner door is en fijner aan de hulpen is ik meer ga zitten en wanneer het helemaal niet wil ik weer wat inzak en voorover ga zitten..