Geplaatst: 02-10-11 22:01
Hee lieve Vanky. Mooie foto's! Absoluut! Als je bij de eerste foto het draad op het water (naam kwijt) weg laat werken kun je die misschien uitvergroten, ik vind hem erg mooi verder. Jammer dat de laatste foto niet scherp is.
Meid veel sterkte, ik ben nog steeds op alle vlakken bereikbaar voor je . Ik heb geen woorden meer om te zeggen, maar weet wel dat ze recht uit mijn hart komen zowel mijn woorden als mijn gedachten.
Sally mooie merrie, geniet nog even van de groene weilanden hier, van de knuffels en liefde die jou vrouwtje je nog kan bieden
heel veel sterkte meid....geniet nog van de laatste dagen met haar.
Fee_
Geplaatst: 02-10-11 22:13
Hele mooie foto's!! Nogmaals heel veel sterkte toegewenst.
xReetch
Geplaatst: 02-10-11 22:20
Wat een leuk paard!! Sterkte!!
Balou_k
Geplaatst: 02-10-11 22:23
Ach meid dat is snel gegaan! Mooie foto's van je mooie haflinger, ik wens je nog twee mooie weken toe, en veel sterkte!
Birmaantje
Geplaatst: 02-10-11 22:24
Hele mooie foto's en heel erg veel sterkte!
KirstenChes
Geplaatst: 02-10-11 22:35
prachtige foto's yvanka. Heb het al vaak gezegd dat jullie een super combi zijn en dat meen ik Vind het erg dapper van je om de beslissing te maken haar in te laten slapen zodat ze geen pijn heeft, het is natuurlijk heel moeilijk, maar beter zo. Toch zie ik een andere blik in Sally der ogen dan in de andere topics, net alsof je ziet dat ze iets heeft. Geniet nog lekker samen.
Yvank wat een prachtige foto's! Stralen echt rust en liefde voor elkaar uit. Heel erg veel sterkte en maak er nog even een mooie tijd van die jullie samen nog hebben.