nou een span zijn zeker! vanavond ze samen tegelijk voor het eerst uit het land gehaald, want de DA kwam voor de entingen. En tis 1km lopen van land naar stal en dat dubbel.. Maar ze liepen ieder aan een kant heel braaf mee.. kijk je links en rechts.. zie je die 2 knappe mannen.. jeetje mina.. samen op de poetsplaats gestaan, superlief met elkaar daarna even de boxen in, wachten, braaf prikjes gekregen en toen weer met zn drietjes terug naar de wei. Met alle draden open en dicht toen gewoon samen tegelijk omdraaien En in het land samen omgedraaid en allebei naast elkaar met die hoofdjes staan wachten tot het halster af ging halstertjes af, allebei dikke knuffel en toen liepen ze lekker de boesboes in *straalt* haha.
Wat leuk om alles over Vjell zo te volgen.. Ik ben zo blij dat hij bij jullie is en dat hij zo'n super start heeft gemaakt. Het helpt me heel erg te lezen dat hij het zo goed naar z'n zin heeft bij jullie.
Wat een rijkdom he Suze, met twee van de mooie fjordenmannen het land uit !!
Daar heeft Vjell goed op geoefend hoor, die ging elke dag aan de hand mee naar het land met een ander paard en soms wel met meer. Dat je fjordenmannen het goed kunnen vinden samen maakt het natuurlijk allemaal nog makkelijker en leuker.
Ik ben heel blij dat ik je zo op de hoogte kan houden Nic! [***] was zeker duidelijk goed geoefend Ik ben echt superblij dat ze het zo goed kunnen vinden saampjes
Wow suze wat gaaf dat je je grote liefde weer terug hebt. Ik las vjelko terug en dacht zou het hem zijn en een topic van suze en ja hoor hij is het. Super gaaf meis,lekker genieten van hem.
ik had een hele erge ja haha. ben heel blij dat ze zo klikken, want ik wil Kootje graag als handpaard de komende 2 jaar mee naar buiten nemen met [***]
whaaaaa wat gaahaaf Suus!! ik dacht even Vjellko...... Vjellko..... dat komt me bekend voor.... waarvan ook alweer? maar toen ik het topic opende zag ik het gelijk! kippenvel! supergaaf dat je nu je 2 mannen samen hebt!