Daar is Taarie weer ! Leuke foto's, ziet er goed uit en je hebt dr lekker aan het lopen! Tuurlijk zijn er altijd wel verbeterpuntjes, maar ze is nog jong dus wat wil je anders
Probeer echt aan het te diepe te gaan werken. Die van mij doet het net zo erg, misschien nog wel erger. Die is ook 5, maar daar heb ik het er al wel echt uit. Het is zoooo belangrijk met wedstrijden, de jury's straffen je er áltijdd op af. Gewoon handen naar voren en been, niet terug gaan werken want dan hebben ze niks om achter te gaan lopen. Zal de eerste 10x echt super k.t voelen, alsof hij niet aan de teugel loopt en je maar wat rond rent, het helpt echt. Maak filmpjes als hij zo loopt, of kijk in spiegels zodat je het kan zien. Je gevoel klopt dan vaak niet met het beeld, een paard wat wel netjes op lengte loopt met de neus er uit of op de LL
Ik heb haar juist super los aan de hand, ik kan zo mijn teugels naar voren schuiven en ze blijft hier lopen. Dat maakt het juist zo moeilijk! Bedankt
linnnh
Geplaatst: 05-10-11 16:53
Ik weet precies hoe je je voelt hoor, dat deed mijne precies zo blijven je teugels in boogjes en paard maar blijven lopen haha. Maar hoe weinig druk je ook hebt, ze hebben je hand en daar gaan ze achter. laat die teugels maar in boogjes en druk haar achterbenen er maar bij. Dan zal ze hoogswaarschijnlijk gaan schudden en nog meer gaan opkrullen, maar op een gegeven moment zal ze je hand gaan opzoeken, en dat is waar je naartoe moet werken
Mooi hoor! Soms is ze achter de loodlijn, maar ook vaak al wel goed! Dus ik denk dat dat gewoon steeds wel beter gaat. Met de galop blijven zitten en echt bovenop blijven, probeer daar telkens aan te denken met aanspringen ook, dan komt dat ook wel goed. Heel mooi achterbeen gebruik!
Banyu
Geplaatst: 07-10-11 13:43
Zoo heeee na mijn haflinger merrie nog nooit een knappe knappe merrie gezien... Maar die is bij deze gevonden! Wat een prachtig beeld....ziet er echt netjes uit..... Succes er verder mee!