Wat een prachtige foto's; mooi paard hoor! Ik wens je veel sterkte de komende tijd, wat zal het moeilijk zijn.
Yontheke
Geplaatst: 18-09-11 11:36
Wat een mooie foto's.. Zeker nummer 11 vind ik super! Daar straalt het plezier echt nog een keer vanaf. Wat jammer dat hij op zulke jonge leeftijd al zoveel heeft moeten meemaken.. Je maakt wel de juiste beslissing door hem te laten gaan en niet verder te laten aftakelen.. Veel sterkte woensdag!
XxSasjuhh
Geplaatst: 18-09-11 11:39
Wow heftig allemaal! Ik wens je veel sterkte. Voor je paard zal het ook wel erg zwaar zijn
Daantje
Geplaatst: 18-09-11 11:40
Wauw wat een heftig verhaal, en wat een prachtige foto's Wat zonde dat jullie op zo een jonge leeftijd al afscheid moeten nemen van elkaar. Heel veel sterkte de komende tijd
F_Orumster
Geplaatst: 18-09-11 11:54
Prachtige foto's en jullie liefde spat ervanaf. Die silhouet fotos zijn ook heel erg mooi en zegt meer dan woorden kunnen zeggen, de lucht erboven is ook precies perfect.
Heel erg mooie foto's, die silhouet foto's zijn echt prachtig. Heel erg veel sterkte woensdag en de tijd die daarna komen gaat. Vreselijk om je vriendje te moeten missen, het is een beauty!
Wat een leuk stel zijn jullie. Vooral foto 11 vind ik helemaal geweldig. Zo triest dat je afscheid van hem moet gaan nemen, maar superknap dat je die beslissing maakt zodat hij geen mijn meer heeft. Heel veel sterkte!
candalisa
Geplaatst: 18-09-11 12:34
Jeetje wat een mooie fotos zeg!
Voor altijd een mooie herrinnering.
Sterkte...
Atalanta
Geplaatst: 18-09-11 12:37
Wat ontzettend jammer dat het niet meer gaat voor hem, maar inderdaad een goede beslissing om hem niet verder af te laten takelen. Aan deze foto's heb je in ieder geval een prachtige herinnering. Veel sterkte woensdag!
Ik zie foto's van een paard met heel veel pijn..vooral in foto 1. En dan, als je verder kijkt zie ik zo ontzettend veel liefde tussen jullie twee. Het lijkt wel of hij bijna leeft voor jou, voor jullie samenzijn. Zo groot zie ik dat verschil niet vaak! Dat je hem laat gaan is het enige wat je uit liefde nog kan doen. Maar het doet zo ontzettend veel pijn...ik wil je heel veel sterkte wensen met deze moedige beslissing. Maar wauw, wat een team, en wat heeft hij geluk dat jij voor zijn welbevinden kiest.
LiekeLita
Geplaatst: 18-09-11 13:11
Wat een prachtige foto's! echt super. Ik heb mijn dravertje vorig jaar ook moeten afgeven, echt verschrikkelijk.. kon er alles mee! als ik dan weer zo iets zie grijpt dat echt aan!
Geniet nog van de dagen die je met hem hebt! maar dat komt vast wel goed
maak maar zoveel mogelijk filmpjes van hem dat is echt een troost.
ik heb een week voor dat mijn draver overleed ook een shoot gehad, het bij mij helemaal onverwachts aan een hartstilstand.
Ik vind het echt wel een leuk paardje. Mooie foto's ook
MarjoleinL
Geplaatst: 18-09-11 13:58
Wat een mooi topic heb je gemaakt over hem. Justice is een prachtpaardje, jullie zijn een geweldig team. Ik vond het heel bijzonder om de foto's van jullie te maken, zoveel liefde, humor en spontaniteit als er tussen jullie is. Je hebt een moedige beslissing gemaakt, nogmaals heel veel sterkte de komende tijd.
Cchanny
Geplaatst: 18-09-11 14:01
Er zitten prachtige foto's tussen.
Vervelende maar een hele goede keuze heb je gemaakt.
Zo pinken jullie dan weer een traantje weg bij de foto's, zo doe ik dat bij het lezen van de reacties. Dat doet me echt ontzéttend goed. Bedankt allemaal....dit is heel waardevol voor me in deze zware tijd.
heel veel sterkte de komende tijd, een hele moeilijke maar goede beslissing. Ik weet zeker dat hij dankbaar is voor de fijne tijd bij jou, en dat hij nog een tijd heerlijk heeft kunnen genieten in de wei.