Een en ander was nogal ongelukkig getimed, en dat werd ook toegegeven. Paarden zijn nu eenmaal geen machines, en zo nu en dan helpen ze ons daaraan herinneren.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Juut schreef:Wat ik het allerbeste vond was dat Annemarie het lef had toe te geven dat ze zelf een fout had gemaakt door een oefening te vragen wat niet werkte voor Whauw. En dat ze durfde te stoppen op het moment dat het paardje uit zn plaat ging. (ik kan me de reactie uit het publiek wel voorstellen; het leek echt even alsof hij met het halster vast zat boven in het hek)
Het was alleen jammer dat het zover moest komen dat Whauw helemaal in de stress schoot, naar mijn gevoel ging ze ook erg lang door. Ok, op zo'n clinic wil je graag wat laten zien, maar toch. Voor het paard had ik vooral in die middagsessie 1 x rustig de trailer op genoeg gevonden
Wat de hekken betreft; hekken of longeerlijnen, opgesloten wordt het paard toch en dan is bij zo'n paard als Whauw een hek wel zo veilig voor mensen en dier
IndianLady schreef:Nooit van demostraties gehoord? Dier moet toch op plaats van bestemming komen.
Brainless schreef:@Maritje
Hoezo is het paard "duidelijk" RB??
Ik bedoel.. ik ken de term hoor, maar dat is iets waar jij in gelooft.
Het is nl ook niet een bewezen feit dat dit zo werkt.
Dus jij gelooft er in dat het paard RB is.