Palomino Luca door Femke Fotografie èn B-debuut

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jaimylover13

Re: Palomino Luca door Femke Fotografie èn B-debuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 16:45

mooie pony hoorr.. mijn vriendin heeft ook een palomino met een witte staart,, die doet er zilvershampoo in afwasmiddel en nog normale shampoo en die heeft hem spierwit ;)

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 17:23

gefeliciteerd, leuk beestje. ik heb ooit een witte pony gehad waarvan de staart 2 jaar niet gewassen was en toen gewassen met witte wasmiddel van de plus. succes er mee

MiniMouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 21:07

Wat is het toch een coole stoere spetter pony!
Past ook volledig met jou in het plaatje.
Mocht je nog eens in de buurt willen starten, HC Groenraven is erg fijn en dan kom ik zeker kijken :j
Jullie gaan vast en zeker een eind komen, succes Do!

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 21:12

Je moet voorkomen dat de staart geel wordt. Dit krijg je er met wassen niet meer uit.
Als de staart modderig is door de regen, dat is niet erg, maar mest- en urinevlekken moet je er direct uitwassen. Dat trekt in de haren en dat krijg je niet meer weg.
Gewoon regelmatig wassen dus. Vloeibare groene zeep werkt goed en voor een wedstrijd gebruik ik vaak zilvershampoo om de staart extra wit te krijgen.

Dominiqueee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-11 19:02

Monica: I'll keep that in mind! En ik zal het je laten weten als ik een keer kom starten! Sta jij daar nu met je nieuwe spetter? Groenraven zet ik al wel steeds op mijn lijstje, maar meestal kan ik wel dichterbij dan Houten starten (Leusden, Woudenberg etc.) dus dan kies ik daarvoor.

KarinvdM: Bedankt voor je tip! Hij stond tot een paar maanden terug 24/7 op het land en als de staart dan een beetje geel was, ging het er met Biotex altijd uit dus ik verwachtte dat dat nu ook het geval zou zijn. Niet dus... Hopen dat het er gauw uit groeit. Ik was hem nu 1x per week met zilvershampoo. Zou dat genoeg zijn? P.S. Wat een eyecatcher, die schimmel van jou!