Met dank aan mijn cap......

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Martine

Re: Met dank aan mijn cap......

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 19:10

RUI -> VVDD

wendyP

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 20:22

Beterschap :(:)

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 23:07

Zo zie je maar weer hoe belangrijk een cap is! Want wat als je hem niet ophad....
Heel veel beterschap!

sourih

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 03:35

ja een cap is wel heel erg belangerijk mijn moeder had op de telegraaf geleezen dat er een meisje was die buiten op dee zat rijen en haar paard glee uid in het waater en oen zij heel hard op haar hoofd gevalen en nu is ze derniet meer
dus een cap is wel heel beranerijk

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 13:16

Ik begon je verhaal te lezen en ik herken er zoveel in.
Een paar jaar geleden ben ik ook eens van een paard afgevallen. Ik herinnerde mij nog alles tot aan de val. Ik moest aangalopperen in de hoek, mijn paard verloor evenwicht en ik voelde dat ik zou gaan vallen. Vanaf dan weet ik niets meer en heb ik ook moeten halen uit verhalen van mijn moeder en vriendinnen. Ik was op mijn hoofd gevallen, maar ik stond meteen weer recht en ben terug op het paard gekropen. Ik heb daarna gewoon opnieuw gegaloppeerd en de les uitgereden. Bij het afstappen zei ik dat me niet goed voelde en ik ben huilend in het solarium gaan zitten. Om de vijf seconden vroeg ik aan mijn moeder waar ik was en wat er gebeurd was. Ze hebben daar heel lang op mij in moeten praten voordat ik opstond om naar huis te gaan. In de auto onderweg naar huis kwam ik langzaam weer terug, al leek het meer alsof ik in een droom zat. Pas thuis was ik weer helemaal bij en begon het braken en al de andere leuke symptomen van een hersenschudding.
Het is nu toch al zeker drie jaar geleden en dat uur dat ik kwijt ben is nooit meer teruggekomen.

hoofdstel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 16:42

Je hebt flink geluk gehad inderdaad! Bewijst maar weer hoe belangrijk een cap is! Zelf rij ik er ook altijd mee, hoe warm het ook is, voel me ook 'kaal' zonder een cap op, je weet immers nooit wat er kan gebeuren!

Heel veel beterschap in ieder geval, en doe maar lekker rustig aan.

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 16:45

Jeetje dat is heftig zeg! Heel apart ook. Veel beterschap. :(:)

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 20:14

Beterschap! Heeft je paardje er niet aan over gehouden?

1Moon1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 21:31

wow! veel beterschap en sterkte!
ik ben toen ik klein was een keer uit een boom gesprongen(en dus verkeerd terrechtgekomen). en vanaf dat, tot aan diezelfde dag, thuis op de bank in het donker, herriner ik me niet meer, en dat zal idd nooit meer gebeuren maar dat is ook niet erg. ik ben blij dat ik er niks aan over heb gehouden.
wel had ik last van misselijkheid en overgeven.. ik weet niet of dat normaal is bij hersenschuddingen..

xRochelleee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 17:13

Jeetje wat heftig zeg,
gelukkig heb je je cap op gehad.
Veel beterschap :(:)

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 17:41

Heel veel beterschap. Je hebt inderdaad veel te danken gehad aan je cap. Zo zie je maar weer hoe belangrijk zo'n ding is. Wel raar om te bedenken dat je je van een paar uur niets meer kunt herinneren.
Hoe gaat het nu met je? Knap je alweer een beetje op?

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 17:44

Ook mij komt dit heel bekend voor! Alleen bij mij was de periode korter.. Het ene moment genoot ik nog van de rit en het andere moment liep ik voor mijn paard en vroeg iemand mij steeds of het goed met me ging..

Vervelend, maar wees blij inderdaad!! Als je die cap niet op had, pfff..
Beterschap gewenst!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 21:52

Heel veel sterkte! :(:)
Gelukkig dat het zo 'goed' is afgelopen!!

sourih

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 16:50

ja zo zie je nou maar hoe belangerijk een cap is maar een bodyprotektor is ook heel belanrik want ik ben een keer heel hard met mijn rug teegen een boom gevalen en ik had een bodyprotector aan maar toch dee min rug een week lang pijn laaatstaan als ik er geen aan had

ashley1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 16:56

Zo dat is heftig zeg!! Wat een geluk dat je niet meer letsel hebt opgelopen, dit lijkt me wel genoeg ;)
Neem inderdaad je 'verwondingen' serieus en neem voldoende rust en lang de tijd om te herstellen, zodat je niet de rest van je leven met hoofdpijn e.d. rondloopt. Computeren lijkt me ook niet heel handig aangezien je je toch best moet inspannen met het turen naar het beeldscherm.

Heel veel sterkte en een spoedig herstel gewenst!!

zigoteau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 17:04

O jeetje beterschap. :(:)
Heb hetzelfde meegemaakt, alleen duurde het bij mij toch wel 8 uur, voordat ik weer alles meekreeg.
Blijkt gewoon je kortgeheugen helemaal niet meer te werken.
Weet nu hoe het zal zijn als je dement ben, denk ik. :j
Is nu bijna een jaar geleden en ik heb soms nog moeite om bepaalde woorden te vinden.
Verder helemaal geen nadelige gevolgen. +:)+

Tuedelue

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 17:14

Heey, dit komt me bekend voor, alleen was ik niet op buitenrit maar gewoon in de springles. Ben er ook opgestapt en heb weer verder gesprongen en de les uitgereden toen ik ook opeens alles om de haverklap opnieuw begin te vragen. Ben zelf wel maar ongeveer 2 uurtjes kwijt en weet dit dus ook van verhalen, omdat ik weer bijkwam in het ziekenhuis. Heel eng vond ik dit zelf om mee te maken tenminste de gedachte dat ik die 2 uur mis. Heb nog erg lang met hoofdpijn gelegen van de hersenschudding hoop dat jij meer geluk hebt en er niet zoveel last van houd. Wil je in iedergeval beterschap wensen en duim voor je dat je er niks aan overhoud.
Persoonlijk heb ik er niks aan overgehouden alleen dat ik ook tot op de dag van vandaag die 2 uur kwijt ben.
Lang leve de cap zullen we maar zeggen. ( is bij mij nu 5 jaar geleden)

sourih

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 17:58

aah veel beeter schapjes allemal

Vosje25

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 00:43

jeetje heftig zeg! sterkte ermee en rustig aan doen

Zapata

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 01:19

Damn!! jij hebt zkr een bescherm engeltje gehad jah!!
Godzijdank is alles oké..Dankzij je cap....
Heel veel beterschap en sterkte ermee!!

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 01:25

Das flink schrikken zeg :o

Zou alleen zeggen.. Hop, weg van dat beeldscherm! Is echt molesterend voor je brein nu.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 01:36

Brrrr, o de rillingen lopen over m'n rug! Hoe is het nu met je TS?

3 weken geleden ben ik van mijn paard gevallen, normaal gesproken geeft hij niets om honden maar dus wel wanneer hij toch al gespannen is ivm vreemde omgeving (hij is aardig steegs) En ineens zat ik op een soort centrifuge, om daarna op de weg te landen. De val zelf ben ik kwijt uit mijn geheugen. Maar gezien de verwondingen en de schade aan mijn cap moet ik op mijn gezicht en schouder, en in minder mate op knieën en handen zijn geland :+ Bij de ehbo hebben ze de stukjes wegdek uit m'n gezicht gepulkt, tjeez wat ben ik blij dat ik mijn helm op had! Die heeft mijn val toch aardig gebroken en mij voor erger letsel behoed. Ik ga nooit meer zonder rijden...

Is je paard nog helemaal heel?

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 14:22

Dit topic heeft bijna 2 maanden stil gelegen.
De reactie waarmee het omhoog gehaald is, is verwijderd en ik sluit het topic.