Schitterend filmpje!Ook komisch om te zien dat Lucky het touw maar loslaat als Blanco even lekker achterom staat te kijken.
dit is wel heel erg lief om te zien!!je ziet blanco wel af en toe zoeken van wat moet ik hier nou mee maar gaat toch braaf mee... geweldig!!
poes schreef:Paarden zijn ook heel stom Ik vindt niet dat ze stom zijn, ze zijn misschien niet zo slim af en toe maar stom zeker niet ^^,
Anoli schreef:Wat leuk zeg! Dat hondje is helemaal actief bezig met zn touw en paard sjokt er gewoon achteraan Ja echt heel leuk om te zien!!!
Complimenten voor de opvoeding van je paard, dat hij ondanks al het gras wat in de berm staat, daar niet naar taalt maar met de hond meeloopt. Top!
Haha, wat gaaf! Braaf paard ook! Ik denk dat zowel mijn ruin maar zeker ook mijn merrie de hond al lang een knal verkocht hadden
Cassidy schreef:Complimenten voor de opvoeding van je paard, dat hij ondanks al het gras wat in de berm staat, daar niet naar taalt maar met de hond meeloopt. Top!hihi dankje
Hihi, wat een enorm braaf paard heb je. Want ze sjokt zo braaf mee, terwijl ze eigenlijk kijkt alsof ze helemaaaal geen zin heeft.
haha dit was echt heel grappig om te zien. Ga mijn chihuahua's ook naar een leren de paardjes op stal te zetten denk ik:)geniaal!
Wat leuk! Paard loopt ook vet lief mee als Lucky hem mee trekt haha. Op een gegeven moment krijgen ze degang er nog in haha. Wat lief zeg
Geweldig Paard wacht ook rustig om het moment dat hij weer een ruk aan het halstertouw krijgt en loopt net zo braaf achter de hond aan als dat hij met een mens zou doen