WissMiss schreef:Ik vind die tong juist leukIk vind het wat euh ja hoe noem je dat.. 'persoonlijks' hebben (was niet helemaal het woord wat ik zocht maar kan niet op een andere komen
).
Maar je hebt een heel mooi paardje onder je kont hoor! Ik hou erg van dravers
Dankje!

Joscaa schreef:Die tong is 9 vd 10 keer een aanleunings probleem. Probeer je handen wat meer te dragen, vind je af en toe wat streng lijken in je handen. Een paard kan ook zijn tong uit zijn mond doen en daardoor dus met de tong tussen het bit en de lagen komen om de lagen te beschermen.
Een paard loopt niet voor de lol met zijn tong uit zijn mond, rechtrichten en vanuit veel ontspanning rijden zal hier zeker aan mee werken om het tegen te gaan.Verder heel leuk hoe je Mazzel gekregen hehbt, veel plezier & succes verder! Fijn dat ze nu weer klaar is met het manege werk en lekker met plezier verder kan gaan.
Dat mensen het leuk vinden, paard met tong uit zijn mond, kan ik zelf eerlijk gezegd niet begrijpen, maargoed.
Klopt. Met rechtrichten ga ik nu dus ook zeker meer aan de slag. Verder gaan we inderdaad zeker nog veel plezier maken, en dat gaat ook zeker wel lukken

En die tong snap ik ook niet helemaal