WAUW Marije!! Gefeliciteerd!! Gewoon even alle prijzen mee naar huis nemen, geweldig!! Wat heb je toch altijd een toppertjes zeg! Geniet lekker van het gevoel!
OW WAUW MARIJE!!!!! Wat hebben jullie dit super gedaan! Echt TOP!!! Je droom komt uit met je eigen fokprodukt. Dit is het allermooiste wat een fokker mee zou willen maken.
Je hebt GOUD in huis! Onthoud dat goed. Hij komt er wel. ZEKER WETEN!!!
ik moest toevallig toch in de Mortel rijden met ons zestal, heb jullie paardjes even bewonderd. Maar wat zijn ze beeldschoon zeg! Het ging er wel erg serieus aan toe. Vooral die voetjes verplaatsen ed om je paard het mooiste uit te laten komen.van harte gefeliciteerd met het behalen van zoveel medailles!
FSGemstone
Geplaatst: 27-08-11 12:02
Hoi Marije!
Nogmaals proficiat met de superprestatie van jou en Patton. Hij zag er echt schitterend uit! Ik was het trouwens die je had aangesproken in de stallen na de grand champion klasse. Sorry, was helemaal vergeten me voor te stellen.. Hopelijk komen we elkaar nog eens tegen!
Wauw Marije! Dat hebben jij een Patton toch mooi gedaan! Geweldig! Gefeliciteerd met deze prachtige resultaten! Mooi op te zien dat je zo geniet en Patton ook!
Wat een mooi foto verslag! Maar het was nog veel mooier om het "live" mee te maken, wat een kippenvel momenten! Het is je zo gegunt, Patton en jij hebben het zo super gedaan!
Amen to that Ik krijg weer kippenvel als ik aan Patton denk
MarijeR
Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-11 10:24
Bedankt allemaal voor alle leuke reacties! Ik zit nog steeds op m'n roze wolk maar ben ondertussen ook al weer druk bezig met plannen voor volgend jaar. Patton heeft nu lekker vakantie en zal zoals het er nu uit ziet pas in 2013 weer de ring in komen, dan als senior stallion.
Kippenvel staat me op de armen Marije...wouw wat gaaf!! Gefeliciteerd! En Patton is een knappe kerel geworden mooi gelijnd.
stal_HD
Geplaatst: 28-08-11 14:18
ja dat is leuk voor patton. Lekker spelen en genieten.
MarijeR
Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-11 06:30
Patton vindt nog steeds niets leuker dan de hele dag stoeien met zijn vader en grote broer Joker. Blijf me verbazen dat die hengsten zo geweldig blijven spelen, papa Tibbs is nog steeds de baas
Deze week nog een fotoshoot en dan snel een wintervacht laten groeien en lekker de winter de wei op.
Ik had je al gefeliciteerd, maar doe het hier dan nog een keertje: van harte met al je behaalde prijzen. het is echt een geweldig paard, daar mag je als fokker met recht trots op zijn! Geniet ervan!