Wow!Knap paardje en echt een heerlijk hoofdje... kwijl... Knap!
Roos53
Geplaatst: 21-08-11 23:55
Wat een prachtig paardje heb je daar zeg! (die zweeffoto's zijn echt hilarisch ) Veel geluk ermee
doei
Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-11 00:17
Bedankt wat leuk al die reacties, zoiets kleins kan een mens zijn hele dag goed maken We hebben vandaag 2 winstpunten gereden (182 en 184)... Voor mijn gevoel ging het niet zo goed eerlijk gezegd Maar volgende keer beter! We hebben wel een onwijs leuke dag gehad (ik kom net pas thuis )
blensink
Geplaatst: 22-08-11 00:22
Gefeliciteerd met het behalen van de 2 wp. Super!! Het is toch wel goed gegaan dan anders had je die wp niet binnengehaald. Heet iemand foto´s gemaakt, word nu eigenlijk wel erg nieuwsgierig Heerlijk te horen dat jullie een geweldige maar ontzettende lange dag hebben gehad. Je zult wel moe zijn want je was zo vroeg op vanmorgen.
Alves! Stoere bok! Wat kan die uit zn stekker gaan zeg hahaha! Hele leuke foto's, hij is idd echt gek op je, dat zie je vanaf de foto's af! Leuk om te zien.
Laura, Alves is echt een droompaard! Geniet maar lekker van hem!
Enne gefeliciteerd met je winstpunten!
Spruitje56
Geplaatst: 24-08-11 15:33
hey die van pegasus vind ik een mooie foto en die dat hij een ketting van bloemen om zen nek heeft daarvan vind ik zijn oortjes heel sprekend je hebt mooi paard hoor gr hackny
doei
Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-11 00:31
@Blensink Bedankt! Dit weekend hebben wij haflingerweekend in Ermelo, als daar mooie foto's uitkomen plaats ik het bij rijden in the picture
Hahaha die vliegfoto is echt hilarisch en ik ben blij dat die vereeuwigd op foto is
Ik liet hem los in de bak, maar hij wilde niet gaan rennen Bleef achter mij aankomen... Toen ben ik zelf keihard door de bak gaan rennen en ging hij uit zijn plaat Daarna ben ik langs het hek op en neer gaan rennen en bij die vliegfoto liep mijn moeder te gillen: PAS op!!! Hij springt eroverheen