hele mooie foto's. Geniet van deze laaste dagen en neem ook filmmateriaal van haar. Altijd fijn om later te horen hoe ze hinnikt en het geluid van haar hoeven enzo. Heel veel sterkte alvast .
Ach meid, ik weet precies hoe je je voelt. Je hebt de juiste keuze gemaakt, hoe moeilijk het ook is, gelukkig heb je nog mooie foto''s kunnen maken. Heel veel sterkte de komende tijd!
Cath
Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-11 23:19
Bedankt, ik geniet zeker van haar deze laatste dagen. Maar het voelt allemaal zo tegenstrijdig omdat ze er nog zo goed uit ziet. Ze heeft wel pijn, dat moet ik goed onthouden..
Jawel, dat kun je ook aan haar zien, dat ze pijn heeft. Kijk maar naar ogen.. De foto dat ze tegen je aanstaat vind ik heel roerend, ze probeert je echt te troosten en neemt afscheid. Sterkte meis.
Carlijnx
Geplaatst: 20-08-11 23:28
Hele mooie foto's! Wat naar dat je haar moet laten inslapen .. Sterkte ermee .
blensink
Geplaatst: 21-08-11 00:17
Wat een prachtige foto´s allemaal. Een mooie herinnering voor een moeilijk moment. Ik wil je heel veel sterkte wensen nu en in de toekomst. Het is niet makkelijk maar haal alles uit de kast wat je in je hebt en probeer volop te genieten van je prachtige paard. Heel erg veel sterkte
Ja, dat was een goeie tip, een video maken. Ik heb het vergeten en heb er echt spijt van. Ik heb geen enkele film waar mijn hondje opstaat en dat is nu echt een gemis.
ik wens je nog maals heel veel sterkte.. je heb de juiste beslissing genomen voor je meissie, ook al was het nog zo moeilijk..
May I go now?
Do you think the time is right? May I say goodbye to pain filled days and endless lonely nights? I've lived my life and done my best an example tried to be. So can I take that step beyond and set my spirit free? I didn't want to go at first, I fought with all my might. But something seems to draw me now to a warm and living light.
I want to go, I really do. It's difficult to stay. But I will try as best I can to live just one more day. To give you time to care for me and share your love and fears. I know you're sad and affraid, because I see your tears. I'll not be far, I promise that, and hope you'll always know... That my spirit will be close to you where ever you may go.
Thank you so for loving me You know I love you too. That's why it's so hard to say goodbye and end this life with you. So hold me now just one more time and let me hear you say... Because you care so much for me, You'll let me go today
Idsiepidsie
Geplaatst: 21-08-11 23:06
Lieve Cathelijne,
Ondanks dat we elkaar natuurlijk helemaal niet kennen, leef ik zo intens met je mee. De afgelopen week was voor ons beiden bizar, onze paarden in Utrecht en dan ook nog toevallig tegenover elkaar... Ik heb het je al meerdere malen "gezegd"maar bij deze nog een keer ; ik heb jouw Udie in levende lijve gezien. Je hebt een heel moedig en juist besluit genomen, juist uit liefde voor haar. Ze heeft het echt zwaar en dan is er niets knapper dan als baasje te besluiten dat er genoeg geleden is.
Ik zal woensdag aan jullie denken, en wens je nogmaals alle kracht, moed en sterkte toe. Het is oneerlijk en het doet ontzettend veel pijn, maar vanaf woensdag heb jij een beschermengeltje. Iedere keer dat een zonnestraal jouw blikt vangt, iedere keer dat je een regenboog ziet, iedere keer dat je een liedje hoort dat je aan haar doet denken ; dat is zij. Ze brengt je een groet, een groet vol dankbaarheid en liefde.
Sterkte en geniet van de laatste dagen en van je prachtige foto's en andere herinneringen.
Nienke
nts19
Geplaatst: 21-08-11 23:11
ik wens je echt heel veel sterkte ! je hebt prachtige foto's!