Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
[ITP] Knappe friese sprookjeshengst voor de lens.amazone77 schreef:gaaf setje en hele gave fries!!!
je rijd hem erg netjes...
en die vleugeltjes....had je geen horentje voor op zijn hoofd.>?
.maartje_h schreef:OMG![]()
hoe kom je op het idee
.Robin_S schreef:Wat leuk! Hoelang ben je daar aan bezig geweest?
.tessyke schreef:ach hij ziet er geweldig uit!!!!
die laatste foto is erg mooi bewerkt
.Zilfstar schreef:OK, dit laat ik dus NIET zien aan penny-dochter van bijna 7.... anders loopt Jippe er morgen ook zo bij

Morganlefay schreef:Zilfstar schreef:OK, dit laat ik dus NIET zien aan penny-dochter van bijna 7.... anders loopt Jippe er morgen ook zo bij
Daar hoef je geen meisje van 7 voor te zijn. sommigen zijn al belegen en naaien roze smiley's op de neusriemen van hun paard.
sorry Olly, no offence dear horse...
Morganlefay schreef:Zilfstar schreef:OK, dit laat ik dus NIET zien aan penny-dochter van bijna 7.... anders loopt Jippe er morgen ook zo bij
Daar hoef je geen meisje van 7 voor te zijn. sommigen zijn al belegen en naaien roze smiley's op de neusriemen van hun paard.
sorry Olly, no offence dear horse...
?
Leuk man!! 
Hij kon 't wel hebben idd haha! 
En je reed 'm netjes van achter naar voor

), maar voor jullie maak ik graag een uitzondering! Ik vind die rozen in zijn manen zelfs mooi!

fantastisch!! 
Mrijn schreef:DRammen en klieren zie ik er niet aan af hoor! Misschien is hij er af en toe net niet doorheen, maar het plaatje is prima!
Ik heb een spuughekel aan verkleedpartijen te paard (vooral aan van die enorme jurken met serieus kijkende meiden erin), maar voor jullie maak ik graag een uitzondering! Ik vind die rozen in zijn manen zelfs mooi!
Al wil ik ook nog es met een mooie jurk op hem op de foto! Maar ik zal beloven dat 'k niet serieus zal kijken!
Haha!
Klinkt heel grappig, maar tis wel zo! En 't is niet op de foto te krijgen, want op de foto zie je niet of hij stiekem de andere kant op loopt
Zo heeft ie er een houtje van om naar mij toe te trekken als er iemand anders oprijd
Of naar de uitgang
Maar als je 'm even verteld dat 't écht niet de bedoeling is, loopt ie weer fijn
En dat had Ilse ook in de gaten haha!

geniaaaaaal !
jammer dat het zo grauw was haha