Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
amazone77 schreef:gaaf setje en hele gave fries!!!
je rijd hem erg netjes...
en die vleugeltjes....had je geen horentje voor op zijn hoofd.>?
maartje_h schreef:OMG![]()
hoe kom je op het idee
Robin_S schreef:Wat leuk! Hoelang ben je daar aan bezig geweest?
tessyke schreef:ach hij ziet er geweldig uit!!!!
die laatste foto is erg mooi bewerkt
Zilfstar schreef:OK, dit laat ik dus NIET zien aan penny-dochter van bijna 7.... anders loopt Jippe er morgen ook zo bij
Morganlefay schreef:Zilfstar schreef:OK, dit laat ik dus NIET zien aan penny-dochter van bijna 7.... anders loopt Jippe er morgen ook zo bij
Daar hoef je geen meisje van 7 voor te zijn. sommigen zijn al belegen en naaien roze smiley's op de neusriemen van hun paard.
sorry Olly, no offence dear horse...
Morganlefay schreef:Zilfstar schreef:OK, dit laat ik dus NIET zien aan penny-dochter van bijna 7.... anders loopt Jippe er morgen ook zo bij
Daar hoef je geen meisje van 7 voor te zijn. sommigen zijn al belegen en naaien roze smiley's op de neusriemen van hun paard.
sorry Olly, no offence dear horse...
Mrijn schreef:DRammen en klieren zie ik er niet aan af hoor! Misschien is hij er af en toe net niet doorheen, maar het plaatje is prima!
Ik heb een spuughekel aan verkleedpartijen te paard (vooral aan van die enorme jurken met serieus kijkende meiden erin), maar voor jullie maak ik graag een uitzondering! Ik vind die rozen in zijn manen zelfs mooi!