Bedankt! Vind het wel grappig dat niemand zegd dat ze 'zo klein' is
Ik vind dat ook reuze meevallen; past toch hartstikke goed
s6801881
Geplaatst: 19-08-11 10:20
ik hoop voor je dat je snel je zadeltje weet terug hebt, balen zeg dat er een foutje in zat. Ik twijfel een beetje over de positie van de neusriem, hij zit op het oog wat aan de lage kant namelijk, een gaatje strakker zou misschien beter zijn, maar het kan zijn dat hij dan te hoog komt, maar misschien heb je dit ook al geprobeerd en is dit de beste positie gebleken, dat weet ik niet
Verder vind ik het een redelijk fijn beeld, zo her en der zit er wat spanning in, maar het paardje is nog jong en zo te zien vang je het netjes op.
@Buster, Bedankt, toen ik der kost was ik een beetje bang dat ze echt te klein zou blijven. Ik vind zelf dat het goed past. Alleen voor de hogere dressuur en springsport is het niet echt wat.
@MLoeser, Ik had de neusriem eerst een stukje hoger, maar wilde even kijken of die niet wat zakken kon. Vind ook dat hij wel weer hoger mag dus dat gaat ook gebeuren! De gene bij wie ik het zadel moet ruilen is op vakantie tot de 30ste dus voorlopig zit ik nog even zonder. Kan er wel een lenen, of gewoon niet rijden.
Ik heb reuma in mijn spieren en pezen, en daardoor kan ik soms moeilijk ontspannen. Zonder zadel rijden is voor mij ook heel erg belastend. In de bak vind ze het allemaal ook een beetje raar nog, dus denk dat daar ook een hoop spanning vandaan komt.
Eigenlijk ga ik meestal gewoon lekker met haar naar buiten. Lekker ontspannen!
Bedankt! Haha, de teugels zijn niet zo lang, maar door dat [***] klein is en niet zo een lange nek heb, en het een kingekruisd hoofdstel is waardoor je stukje overhoud word het inderdaad wel heel lang!
@Marinbailey, Welke bedoel je? die roze side pull? Die is echt super handig! beetje jammer dat hij zo vel roze is. had liever een wat minder fluor kleur gehad haha