Jammer dat je zo weinig `naakt`foto`s hebt? Tis een mooie deken hoor, maar vind je paard zonder leuker
QualityHorse
Geplaatst: 16-08-11 17:15
In één woord: Geweldig!
Echt een prachtpoown!
xTesske
Geplaatst: 16-08-11 18:42
Kijk eens wie we daar hebben! Het staat haar egt zo leuk
ClaudiaHS
Geplaatst: 16-08-11 18:50
Oeh leuk, leuke poown, ik heb ook een zwartbonte. En ook grijs/roze set maar dan van Equitheme. Dus jij hebt deze set van BR? Ik heb me namelijk kapot gezocht naar een grijs/roze halster Hoewel het grijs van Equitheme wel een stuk donkerder is. *gaat zoeken naar dat halster*
@ikenindi, ik heb wel foto's zonder deken, alleen die heb ik nog niet met copyright gekregen. dus die kan ik nog niet plaatsten!
@BarockPinto, Ik heb me helemaal kapot gezocht naar dit halster! Maar ik heb hem, helaas is hij aan de grote kant en zal ze toch echt een pony moeten hebben. Mocht ik het halster in maat pony vinden zal ik je pben, dan kun je eventueel deze in maat cob (valt groot) overnemen.
Mijn moeder heeft vandaag wat foto's gemaakt van het rijden in de bak. zal straks ook het topic hier plaatsen!
Komt omdat het een oude collectie is. Het is lastig een (web)winkel te vinden waar ze het verkopen. Bij www.giddyup.nl hebben ze nog de combideken, die heb ik ook. deel fleece deel vlieg. www.ruitersportgierman.nl heeft in iedergeval nog zweetdekens, zomderdekens, cobideken(duurder als bij giddyup).
Voorderest hou ik marktplaats en bokt in de gaten. Er zijn mensen die van ruiter winkels de restanten goedkoop overnemen en de spullen dan door verkopen.