Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
elibeest schreef:zie al regelmatig foto's op hyves, maar ik blijf fan hoor!! hij is echt prachtig;)
NonaWen schreef:Eindelijk het hele verhaal op bokt, door jou zelf hahahaNicole, ik ben zo blij voor je dat je zo'n topper als Luca gevonden hebt !
Melissa schreef:Jemig, wat heb jij een ontzettend knap dier!
elibeest schreef:@Nicole: omdat we hyves vriendjes zijn
ponyparadijs schreef:Nicole het is een kanjer. Maar het is maar goed dat je die veulen foto niet voorheen hebt gezien denk ik. Hij is mooi uitgegroeit!!
Morganlefay schreef:mooi paardje, goed van bouw, wordt vanzelf wel een beertje.... lieve handen overigens
tita schreef:Die is echt heel heel leuk opgedroogd daar ga je nog een leuke sportcarriere mee hebben
tita schreef:je valt geheel op maar ik weet niet of het in je voordeel gaat werken enig advies wat ik kan geven is dat je moet proberen hem super te laten strekken en heel veel op de letters rijden
Zelf heb ik jaren met met mijn Welsh-k tussen de paarden gereden Prince is 148cm en heb er zelf bijna nooit last van gehad. Overigens waren wij de 1e combinatie tussen de paarden ergens in 1995
daNiielle_ schreef:Wat een onwijs leuke pony !
Je hebt 1.foto zeer slecht bewerkt. Halstertouw weggewerkt, maar de schaduw vergeten....
Ine23 schreef:Oooeh ik vind hem knap! Laten we maar hopen dat hij goedgekeurd wordt, dan kan ik al beginnen dromen voor later als mijn merrie er klaar voor is (is nu 2, zo OS, topic van Marieke)... Heb echt zo'n zwak voor palomino's met mooi gangenwerk, zwijmel