Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
elibeest schreef:zie al regelmatig foto's op hyves, maar ik blijf fan hoor!! hij is echt prachtig;)
haha heb fans
Grapje
NonaWen schreef:Eindelijk het hele verhaal op bokt, door jou zelf hahahaNicole, ik ben zo blij voor je dat je zo'n topper als Luca gevonden hebt !
man man mijn vingers doen zeer van het typen en ben gewoon weg nog de helft vergeten
Melissa schreef:Jemig, wat heb jij een ontzettend knap dier!
offtopic je OS
echt geniaal 
elibeest schreef:@Nicole: omdat we hyves vriendjes zijn

ponyparadijs schreef:Nicole het is een kanjer. Maar het is maar goed dat je die veulen foto niet voorheen hebt gezien denk ik. Hij is mooi uitgegroeit!!
als ik toen de kans had hem als veulen te kopen denk dat ik die overgeslagen had en een andere was gaan zoeken.. maar deze foto stond later in zo blad waar zijn fokker in stond
Haha dacht echt NEEE dat is niet luca
wat is ie lelijk..
Morganlefay schreef:mooi paardje, goed van bouw, wordt vanzelf wel een beertje.... lieve handen overigens
Ja, dit jaar was voor mij de verrassing wat voor palomino kleur hij zou worden want dat was voor mij nog geheel een verrassing, mn volgende mijlpaal is de HK dit jaar en dan weer de zomer er op hoe hij er dan uit ziet en niet te vergeten onze startkaart die we aangaan vragen in oktober
tita schreef:Die is echt heel heel leuk opgedroogd daar ga je nog een leuke sportcarriere mee hebben
tita schreef:je valt geheel op maar ik weet niet of het in je voordeel gaat werken enig advies wat ik kan geven is dat je moet proberen hem super te laten strekken en heel veel op de letters rijden
Zelf heb ik jaren met met mijn Welsh-k tussen de paarden gereden Prince is 148cm en heb er zelf bijna nooit last van gehad. Overigens waren wij de 1e combinatie tussen de paarden ergens in 1995

! Laten we maar hopen dat hij goedgekeurd wordt, dan kan ik al beginnen dromen voor later als mijn merrie er klaar voor is (is nu 2, zo OS, topic van Marieke)... Heb echt zo'n zwak voor palomino's met mooi gangenwerk, zwijmel
daNiielle_ schreef:Wat een onwijs leuke pony !
Je hebt 1.foto zeer slecht bewerkt. Halstertouw weggewerkt, maar de schaduw vergeten....

Ine23 schreef:Oooeh ik vind hem knap! Laten we maar hopen dat hij goedgekeurd wordt, dan kan ik al beginnen dromen voor later als mijn merrie er klaar voor is (is nu 2, zo OS, topic van Marieke)... Heb echt zo'n zwak voor palomino's met mooi gangenwerk, zwijmel

!
dus dan steekt hij boven de rest uit hahaha !!!