. Om 5 uur start de markt. Toch, Leorah?Ik ga ook al jaaaaaaren naartoe. Hangt even van de situatie af of ik wat ga kopen. Alleen vorig jaar niet geweest.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Ik heb wel al een aantal keren op het punt gestaan om overstag te gaan, maar tot nu toe niet gedaan. Als iemand me een stukkie land aanbiedt, wil ik graag een stakkertje gaan helpen, maar ja, mn eigen stal zit vol helaas ..
en nee, ik houd er sowieso eentje leeg...just in case, maar het trekt wel altijd.

Valencia2002 schreef:Kan hem voor je meenemen, maar ben wel bang dat hij dan niet meer zo warm is aangezien wij 's ochtends vroeg er zijn en de mac sluit om 1 uur????
dan geef ik die aan de zielige paardjes
Ga een mini uitzoeken voor de moeder van mijn vriendin als gezelschap voor haar andere mini. Er staat tijdelijk een shet van iemand bij omdat 1 van haar eigen overleden is. Er zal vast wat tussen staan aangezien het niet uit maakt of het een merrie een ruin of een hengst is:) 
Brainless schreef:@Valencia2002
Ze weten ook vaak wel welke prijzen ze aan wie vragen.
Valencia2002 schreef:Dus als ik iets zie en ze vragen een belachelijk hoge prijs moet ik jou gewoon opzoeken, Brainless![]()