Vind het inderdaad ook wel vreemd dat je zegt zeker te weten de buiksingels erbij gedaan te hebben en later gaat kijken of ze toch nog ergens liggen?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
renatevb schreef:Ik heb het andere topic ook gelezen en ik vind 2,5 weken ook best lang.
Maar het vreemdste vind ik dat je hier nu een topic opent om die andere persoon zwart te maken (want heel bokt heeft haar topic gelezen en weet om wie het gaat) en je eigen hachje probeert te redden.
Geef gewoon toe dat het fout was en stuur het op. Ook over die singels, ze kunnen niet ineens magisch weg zijn, dus zeg gewoon sorry tegen de koper en stuur ze direct op.
gipsyboy schreef:macholoverr schreef:Ik heb haar ook gelijk de code gestuurd& ze heeft het nu binnen maar jullie vinden je pony niet belangrijker? Of als je met 39.5 & kotsend op de bank licht...Nee dan moet het op de post? Ik vind het raar dat IK gebeld wordopmijn werk.. Als het jullie over komt denk ik dat je het ook raar vind
als diegene jou belt kan ze niet ruiken waar je bent.
dan is het aan jou om de telefoon op te nemen of niet.
maar in 2,5 week tijd heb je toch wel even de tijd gehad om het paketje op de bus te doen?
voor je naar je paard gaat of als je terug komt.
er moeten toch ook boodschappen gedaan worden neem ik aan, en bijde meeste winkelcentra is er wel een postkantoor.
nee sorry ik blijf het vreemd vinden, en ik ben nu door jou eigen topic wel weer gewaarschuwd dat ik niks bij jou moet kopen
liesjecryos schreef:welke andere topic?Heeft iemand er een link?
Ik moet wel zeggen dat je veel te lang over hbet gedaan om op te sturen.Ik vindt het eigenlijk schandalig.
Zodar iemand zijn geld heeft gestort moet je het zo snel mogelijk opsturen.
KimJenda schreef:Ze heeft mij die deken verstuurd en er mist 1 buiksingel en het staartkoord. Terwijl ik zwart op wit heb dat de deken heel en compleet is. En in nieuwstaat. Er zat 1 orginele singel bij en 1 oude vieze versleten riem die niet van Eurostar is en niet vastgemaakt kan worden. Echt troep! Zal zo foto laten plaatsen, zit zelf nu in de auto. Laat het hier niet bij zitten, wil de orginele singel erbij.
macholoverr schreef:Ik heb haar ook gelijk de code gestuurd& ze heeft het nu binnen maar jullie vinden je pony niet belangrijker? Of als je met 39.5 & kotsend op de bank licht...Nee dan moet het op de post? Ik vind het raar dat IK gebeld wordopmijn werk.. Als het jullie over komt denk ik dat je het ook raar vind