Koper doet erg raar....

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 19:12

Als ik de koper was geweest zou ik ook gaan bellen na 2 weken niets ontvangen te hebben. Als ik iets verkoop gaat het dezelfde dag of de dag erna dat ik het geld binnen heb op de post. Maar het makkelijkst is het nog als de koper het komt halen en gelijk contant betalen als het product bevalt, dan voorkom je dit soort dingen helemaal. Hoe zou je het zelf vinden als je van te voren betaald voor iets en het duurt erg lang voor je het binnen hebt?

Vind het inderdaad ook wel vreemd dat je zegt zeker te weten de buiksingels erbij gedaan te hebben en later gaat kijken of ze toch nog ergens liggen? :?

KimJenda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 19:13

Ze heeft mij die deken verstuurd en er mist 1 buiksingel en het staartkoord. Terwijl ik zwart op wit heb dat de deken heel en compleet is. En in nieuwstaat. Er zat 1 orginele singel bij en 1 oude vieze versleten riem die niet van Eurostar is en niet vastgemaakt kan worden. Echt troep! Zal zo foto laten plaatsen, zit zelf nu in de auto. Laat het hier niet bij zitten, wil de orginele singel erbij.

Collie2008

renatevb schreef:
Ik heb het andere topic ook gelezen en ik vind 2,5 weken ook best lang.
Maar het vreemdste vind ik dat je hier nu een topic opent om die andere persoon zwart te maken (want heel bokt heeft haar topic gelezen en weet om wie het gaat) en je eigen hachje probeert te redden.
Geef gewoon toe dat het fout was en stuur het op. Ook over die singels, ze kunnen niet ineens magisch weg zijn, dus zeg gewoon sorry tegen de koper en stuur ze direct op.

Idd, ik ben zelf verschrikkelijk verstrooid en chaotisch en plannen is niet mijn sterkste kant, dus als ik iets verkoop gaat het 9 van de 10 keer te laat op de bus..Best schandalig...Daarom verkoop ik maar niets meer :')

liesjecryos

welke andere topic?Heeft iemand er een link?

Ik moet wel zeggen dat je veel te lang over hbet gedaan om op te sturen.Ik vindt het eigenlijk schandalig.
Zodar iemand zijn geld heeft gestort moet je het zo snel mogelijk opsturen.

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 19:14

gipsyboy schreef:
macholoverr schreef:
Ik heb haar ook gelijk de code gestuurd& ze heeft het nu binnen maar jullie vinden je pony niet belangrijker? Of als je met 39.5 & kotsend op de bank licht...Nee dan moet het op de post? Ik vind het raar dat IK gebeld wordopmijn werk.. Als het jullie over komt denk ik dat je het ook raar vind

als diegene jou belt kan ze niet ruiken waar je bent.
dan is het aan jou om de telefoon op te nemen of niet.
maar in 2,5 week tijd heb je toch wel even de tijd gehad om het paketje op de bus te doen?
voor je naar je paard gaat of als je terug komt.
er moeten toch ook boodschappen gedaan worden neem ik aan, en bijde meeste winkelcentra is er wel een postkantoor.
nee sorry ik blijf het vreemd vinden, en ik ben nu door jou eigen topic wel weer gewaarschuwd dat ik niks bij jou moet kopen

Precies en heb je geen tijd (lijkt me sterk, kwestie van prioriteiten stellen) dan biedt je niets te koop aan, je vraagt iemand anders om de spullen te verzenden of je neemt direct contact op met de verkoper en biedt aan het geld als dat gewenst is direct terug te storten. Maar als je achterover gaat leunen zoals jij doet, moet je niet verwachten dat men begrip voor je heeft.

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 19:15

liesjecryos schreef:
welke andere topic?Heeft iemand er een link?

Ik moet wel zeggen dat je veel te lang over hbet gedaan om op te sturen.Ik vindt het eigenlijk schandalig.
Zodar iemand zijn geld heeft gestort moet je het zo snel mogelijk opsturen.

Sowieso een beetje een sneu topic zo....Hachje redden dit dat...

JustLizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 19:16

Hey ts,

Ik vind het raar dat je nu een topic gaat openen over het feit dat de koper raar doet...

Ik vind dat ze nog heel veel geduld met je heeft gehad door 2,5 week op haar deken te wachten.

Tuurlijk kan het voorkomen dat er iets tussen komt maar als ik iets koop of verkoop dan verwacht ik wel dat het binnen 2 à 3 dagen na betaling op de post word gedaan..

Als ik dan het niet zelf weg kan brengen dan stuur ik mijn vriend of mijn moeder gewoon even naar het postkantoor.

Als het dan ook nog eens incompleet is als ik het thuis krijg na al die tijd zou ik ook stappen ondernemen die de verkoper misschien niet zo leuk zou vinden, zoals opbellen etc.

Wijze les voor de volgende keren denk ik...

celano

Re: Koper doet erg raar....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 19:16

ESSIE70

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 19:17

KimJenda schreef:
Ze heeft mij die deken verstuurd en er mist 1 buiksingel en het staartkoord. Terwijl ik zwart op wit heb dat de deken heel en compleet is. En in nieuwstaat. Er zat 1 orginele singel bij en 1 oude vieze versleten riem die niet van Eurostar is en niet vastgemaakt kan worden. Echt troep! Zal zo foto laten plaatsen, zit zelf nu in de auto. Laat het hier niet bij zitten, wil de orginele singel erbij.

oeps :o
Ts val jij even door de mand :+
Laatst bijgewerkt door ESSIE70 op 05-08-11 19:23, in het totaal 1 keer bewerkt

KimJenda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 19:18

dit heb ik vandaag ontvangen; een deken in nieuwstaat. Hoe moet ik die ene singel vastmaken?

Er zat màar 1 eurostar singel bij, en 1 vieze oude singel die helemaal niet vast kan en er niet bij hoort. Zie de foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

liesjecryos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 19:19

dank je celano.

Ik lees het al bij jou moet ik niet wezen als ik iets moet kopen.
Je mag blij zijn dat deze koper nog zo netjes is,mij wil je namelijk niet kennen als je me zo oplicht :Y)

KimJenda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 19:20

Dus ik wil graag de orginele singel. En dan bel ik gerust nog een keer naar je werk. Ben het helemaal zat al die leugens.

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 19:21

@ kimjenda, dat is geen dekensingel maar een singel van een westernzadel....;-)

Traiectum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 19:21

Tja TS, als het je bedoeling was om jezelf in een goed daglicht te zetten met dit topic, dan had je maar de juiste spullen op moeten sturen. Vind het eerlijk gezegd schandalig dat je iets aanbiedt als compleet en nieuwstaat, en daar blijkbaar zoiets als op de foto's mee bedoelt. Tipje: nieuwstaat = alsof het direct uit de winkel komt, compleet = alle originele onderdelen zitten erbij.

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 19:22

maar TS je had toch ook aan iemand anders kunnen vvragen om het pakket bij de post af te geven, vaak kun je dit ook in bepaalde winkels doen, dus ik vind als je weet dat je spullen wilt verkopen je ook weet dat deze verstuurd moeten gaan worden en daar dus een oplossing voor hebt.

je had met gemak iemand kunnen vragen dit voor je te doen in de tijd dat je ziek was geweest. en je pony met 39.5 is inderdaad belangrijk maar je kan mijn niet wijsmaken dat er niemand of jij zelf niet even 5 minuten tijd heeft gehad om dit pakket te versturen.

KimJenda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 19:23

Wildgirl schreef:

Nou daar heb ik dan niks aan als dressuur ruiter haha

jiperdepip

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 19:23

ik vind persoonlijk dat je veel te laks bent geweest :j

Traiectum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 19:24

KimJenda schreef:
Wildgirl schreef:

Nou daar heb ik dan niks aan als dressuur ruiter haha

Als je ooit wil overstappen hoef je iig 1 ding niet meer te kopen :D

Deertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 19:26

:( :( nou TS, als je nu een topic geopend hebt omdat wij met zijn allen zouden zeggen ' och jammer voor je' dan zit je er toch compleet naast.
Zoiets doe je niet, en kom op zeg, je stuurt toch zo geen deken naar iemand?

Je zou verdorie haar geld moeten teruggeven.... :( :(

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 19:27

2.5wkn wachten op een pakketje, dat is schandalig!
TS geef haar de GOEDE dekensingel, en de staartriem, dan is het hele raadsel opjelost!

_Aurora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 19:28

jeetje zeg ik zou er ook niet blij van worden als ik 2,5 week moet wachten op mijn spullen.. Het postkantoor is ook op zaterdag open en anders moet je geen spullen te koop aanbieden. Ik zou er echt van balen als ik de deken had gekocht en zou je ook op je werk bellen als de deken ook nog eens totaal niet in nieuwstaat is.

Misschien is het beter om even niets te verkopen tot je weer tijd hebt.

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 19:28

Ten eerste vind ik het absurt dat de koper 2,5 week moet wachten op haar deken.
Als je zelf écht geen tijd had, had je het ook aan je moeder/vriend oid kunnen vragen.
Verder vind ik het asociaal dat je die ene singel meestuurt en durft te beweren dat het deken in nieuwstaat is.
Naar mijn mening moet je of de orginele singel alsnog sturen of een deel van de kosten terugstorten, tenzij de koper het deken helemaal niet meer wil hebben dan moet je alles terugbetalen incl verzendkosten.

Surprise_Boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 19:29

TS had inderdaad makkelijk dat pakketje weg kunnen brengen, of iemand kunnen vragen dat te doen.
Kijk, er kan 1 keer iets tussen komen, maar elke dag... als je geen tijd hebt om iets weg te brengen, kan je dat ook zeggen... ;)
Ik zit ook al een paar maanden inmiddels te wachten op een uitrijdeken van iemand op Bokt, heeft het geld ook al een paar maanden, reageert niet op mijn e-mails en PB's, maar leest ze wel.
Ik zou zeggen, stuur de andere dekensingel op, en doe er een extra'tje bij om 't goed te maken ofzo. :j

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 19:29

@ KimJenda
is de deken zelf wel gewoon helemaal goed?

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 19:30

macholoverr schreef:
Ik heb haar ook gelijk de code gestuurd& ze heeft het nu binnen maar jullie vinden je pony niet belangrijker? Of als je met 39.5 & kotsend op de bank licht...Nee dan moet het op de post? Ik vind het raar dat IK gebeld wordopmijn werk.. Als het jullie over komt denk ik dat je het ook raar vind

Dan bel je maar iemand die het even voor je kan doen.
Of je mailt/belt haar en legt uit dat het lang duurt en vraagt of ze haar geld terug wil.

2,5 week is NOT DONE.