Jaarling welsh A merrietje mooi op de foto

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

kelly007

Re: Jaarling welsh A merrietje mooi op de foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 07:48

knap merrietje, ben je van plan om haar voor te brengen op keuringen.

xLiezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 16:19

knapperd! <3 hoe groot is ze? :)

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-11 17:13

Bedankt voor de reacties :-)

Ik denk dat ze nu rond de 1,10 a 1,15 is ofzo?

Traika_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 18:25

lekker dier! :~ <3

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-11 18:46

kelly007 schreef:
knap merrietje, ben je van plan om haar voor te brengen op keuringen.

Dank je :-)

Volgend jaar zijn we wel van plan met haar naar shows en de keuring te gaan. Dit jaar kwam het er qua tijd niet van en daarnaast zou ze nog wel wat meer mogen uitzwaren denk ik, ze is dit jaar vooral de hoogte in gegaan :-).

abba

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 23:59

+:)+ Hoi,

Wat een super leuk topic, ik ben natuurlijk wel heel erg bevooroordeeld (al vanaf 16.05.2010) maar goed, dat moeten jullie me maar vergeven :o ! Ik vind ze heel erg mooi worden én ze kan me een partij bewegen.... super! Kan niet wachten tot je ermee naar de keuringen gaat. :j :j

Ik kom aanmoedigen *\o/* en Gwendolyn ook, dat weten we nu al!

Mag ik een foto 'jatten' voor op mijn website?

Ik hoor het graag...... *-:)

Veel plezier met haar (en dat kan bijna niet anders) en ik ben blij dat Mellow zó goed terecht is gekomen!

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 00:10

Oei wat een gaaf ding, en wat groeit ze goed uit zeg! :+:
Jaarling-naarling gaat bij haar écht niet op, je zou ook echt niet zeggen dat het een jaarling is.

En mooie beweging ook. Over een aantal jaartjes inspannen? :D

Wat is overigens haar afstamming als ik vragen mag?

loonew

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 00:22

Wauw wat een schitterende valk!! Het eerste jaar groeien ze hard altijd maar hoe groot is ze nu?? Echt heel mooi ponytje wat ga je met der doen als ik vragen mag? Aanspannen of dressuur lange lijnen?

abba

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 10:06

@JoyCiej :

Afstamming :

Shore Brooks High Five (Friars Superman x Vechtzicht's Hy-Fidelity) palomino, 1.18 m. x PK's Ceridwen Mabel (Glyncoch Peter Pan x Vechtzicht's Cascade) bruin, 1.15 m.

Wij hebben 2 x deze combinatie gebruikt (daarna werd High Five verkocht naar Spanje) en daar twee prachtige veulens gekregen in 2009 een hengstveulen, valk, 16.05., verkocht naar België voor de opfok en Mellow 16.05.2010, valk verkocht naar Manda.

Ook dit jaar hebben we wéér een valk merrieveulen uit Mabel (en die houden we écht aan!) maar dan van Twisthoeve's (G) Rhydaman (Joiners Kilkenny x St. Jansbergs Flower, ster)

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-11 19:06

abba schreef:
Mag ik een foto 'jatten' voor op mijn website?

Ik hoor het graag...... *-:)

Ik lees dit nu pas! Uiteraard mag je foto´s pikken voor je website! Leuk zelfs! *D

JoyCiej007 schreef:
Oei wat een gaaf ding, en wat groeit ze goed uit zeg! :+:
Jaarling-naarling gaat bij haar écht niet op, je zou ook echt niet zeggen dat het een jaarling is.

En mooie beweging ook. Over een aantal jaartjes inspannen? :D

Wat is overigens haar afstamming als ik vragen mag?

Bedankt :-).

Voor de wagen lijkt ze me in de toekomst ook erg mooi staan!

loonew schreef:
Wauw wat een schitterende valk!! Het eerste jaar groeien ze hard altijd maar hoe groot is ze nu?? Echt heel mooi ponytje wat ga je met der doen als ik vragen mag? Aanspannen of dressuur lange lijnen?

Bedankt!

Ik heb echt geen idee hoe groot is nu is, ze staat samen met Nine (zo´n 63 cm) en haar mama (81 cm), die zijn echt ienieminie dus dan lijkt ze al gauw heel groot! Ik denk dat zo rond de 1,10 a 1,15 is nu?

Ik weet nog niet precies wat ik met haar wil doen, voor de wagen in de toekomst misschien, en als mijn dochtertje het leuk vind om paard te rijden wordt ze misschien wel een rijpony. En anders lijkt het me ook leuk naar shows en keuringen te gaan en eens een veulentje met haar te fokken in combinatie met mijn eigen appaloosahengst Clever. Allemaal ideeen, we zien wel wat de toekomst brengt :D.