Jauke bij Holland's got talent!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 13:00

Ik heb het ook gezien en vond het erg leuk! Ben benieuwd wat je de volgende keer gaat doen, het is wel lastig he op zo'n harde ondergrond.

Wel vind ik het apart dat ze zoiets toelaten als het gaat om veiligheid, de weg naar het podium zag er niet erg breed uit en mocht het paard in paniek raken is ook het publiek niet zo heel veilig lijkt mij?

RedjevenStal

Echt schitterend,ik heb het ook gezien!! ;)
En van mij ook...heel veel succes in de volgende ronde!!

MyLittleLove

Ik zat trouwens voor die uitzending eraan te denken dat iemand nog een keer vd kon doen.. en toen kwam jij! Mijn idee was buiten het laten zien, maar dat is natuurlijk niet handig :P

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 13:01

Aaah dat heb ik gemist! Wat jammer, maar ik ben blij dat ik je nu alnog heb kunnen zien! Super goed dat je door bent, ook helemaal verdiend! Jammer dat je niet de spectaculairdere dingen kunt laten zien natuurlijk. Volgende keer heb je natuurlijk weer die gladde theaterzaal ondergrond.

xSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 13:02

wauw super :D knap dat je het durft. haha :P

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 13:02

Leuk gedaan! En wat is hij braaf!!!! Dat je neit bang was dat hij zou uitglijden (schrikken) of door het podium zakken... maar de volgende keer moet je weer van alles laten zien maar zoals ik het begrijp gaat dat lastig op de harde ondergrond...?

elyse14

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 13:03

ik vond het een hele gave act!

*maar wat hebben al die meisjes op die foto tuttige knie rokjes aan* of ligt dat aan mij?

simodi

Jenkins schreef:
Wel vind ik het apart dat ze zoiets toelaten als het gaat om veiligheid, de weg naar het podium zag er niet erg breed uit en mocht het paard in paniek raken is ook het publiek niet zo heel veilig lijkt mij?

Ik dacht daar ook wel aan ... :o Jauke blijft toch een dier en stel dat ie opeens in paniek raakt, wat moet je dan op zo'n podium?
Had je daar over nagedacht en wat zou je in zo'n geval doen? Wordt dat vooraf besproken?

(Is geen kritiek maar gewoon nieuwsgierigheid ;) )

Jaydee

Mooi verslag Daniëlle! :D
Vind het begin zo leuk met Gordon! :j Leuk bedacht! ;)

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 13:04

Ik vond het echt een bijzonder sympathieke act, en ook je 'praatje' vooraf op de camera vond ik hartstikke leuk. Helemaal top en ook complimenten dat je 't hebt aangedurfd, eindelijk eens wat mooie reclame op tv over léuk met je paard werken!

Wanneer mag je weer?
Laatst bijgewerkt door Elanor op 03-08-11 13:06, in het totaal 1 keer bewerkt

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 13:04

elyse14 schreef:
ik vond het een hele gave act!

*maar wat hebben al die meisjes op die foto tuttige knie rokjes aan* of ligt dat aan mij?

Opname was in Barneveld, een behoorlijk streng gelovige gemeente. Vrouwen/meisjes dragen dan geen lange broeken, maar alleen rokken/jurken.

Claudia78

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 13:05

Ik had je meteen na de uitzending al een berichtje gedaan ja...
Ik vond jullie hartstikke leuk om te zien. Heel veel succes nog.

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 13:06

Wat ontzettend gaaf!

_inge_

Ik vond het erg leuk om te zien! Kunnen ze niet gewoon een hoop zand storten op het podium?

Polkiej_x

ik heb hem zelfs in frankrijk op tv zitten kijken hahahahah! geweldig gaaf was de show! :D :D

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 13:07

SUper leuk! Ik vroeg me al af waar dit topic zou blijven :D!

Barbulet

Ik had jullie gezien! Geweldig stuk. Knap hoor! _/-\o_

tinkerfunss

echt supergaaf dit!! ben heel benieuwd naar de volgende ronde!! :D

PaysBas

@Amable: Allereerst gefeliciteerd dat je door bent naar de volgende ronde *\o/*

Voor je volgende optreden zal dan het podium aangepast worden dat je meer oefeningen kunt laten zien?

gipsyboy

ik had het ook gezien op tv.
en vond hte geweldig
net weer je filmpje gezien, en tja daar moest ik toch weer even een traantje weg pinken, waarom? ik weet het niet
ik denk gewoon dat ik het heel mooi vind, je ziet ook echt de band die je hebt met je paard,
prachtig, helemaal op het podium is toch altijd spannend en een zaal vol mensen. :D

ik blijf je volgen hoor,

Vie

Re: Jauke bij Holland's got talent!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 13:09

Wat ontzettend gaaf Daniëlle! Bij mij prikten de traantjes ook, ik vind jullie zo mooi om te zien!
Leuk dat je door bent, gefeliciteerd! Geniet ervan, ik vind dit echt bijzonder!!

joyfordogs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 13:09

ja ik heb ook zitten kijken, ik dacht eerst heel even, ownee he, wat nu weer met een dier.
maar jullie hebben het super gedaan, mooi he om te zien hoe andere versteld staan van sommige kunstjes terwijl jij als dierentrainer zo bewust bent dat jou timing gewoon goed is je snapt hoe in dit geval, het paard in elkaar zit.
mijn complimenten verder hoor, het valt niet mee zo recht voor de camera, de rust en kalmte te bewaren en dan ook nog eens voor iemand als gordon, is altijd even afwachten hoe je hem aan gaat treffen.
ik ben benieuwd naar jullie vervolg optreden, wanneer is dat?

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 13:10

Ja, ik heb jullie gezien, het was erg leuk.
Veel succes met de volgende ronde!!!

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-11 13:10

Eerst de 2de ronde door voor we weer wat mogen laten zien, dat is het nadeel aan dit programma. Je hebt de audities en daarna eigenlijk direct de live shows. Maar ze hebben maar 30 plaatsen in de liveshows, daarom hebben ze de 2de ronde. Iedereen die ze goed vinden gaat door naar de 2de ronde en die laten ze allemaal op 1 dag terug komen (90 acts) Daar kiezen ze dan 30 acts uit die door mogen naar de live shows. Ze kunnen natuurlijk op 1 dag onmogelijk 90 acts bekijken, dus dat doen ze ook niet, alleen de twijfelgevallen mogen hun auditie nogmaals laten zien.

Ik had trouwens wel al iets in gedachte voor een volgende ronde :))

Het heeft overigens weinig met antislip te maken, dat zou alleen voor het steigeren en hoger tempo gelden, maar oefeningen als liggen enzo daarvoor is een podium gewoon te hard, niet comfortabel.

En ja, het heeft natuurlijk een risico om een paard mee zo'n ruimte in te nemen, maar zoals ik in mijn tekst al schreef, hij heeft natuurlijk al ontzettend veel gezien. Daarnaast is het eigenlijk geen blind paniek paard, hij blijft in vrijwel elke situatie nadenken en dat scheelt natuurlijk ook. Als ik zou denken dat het echt een risico zou zijn dan zou ik hem absoluut niet mee naar binnen nemen.

Ik had overigens evt misschien wel buiten mijn auditie kunnen doen, maar dan was eigenlijk mijn uitdaging weg. Daarnaast had ik dan in 1 dag een nieuwe act moeten verzinnen en de podiumact lag gewoon al klaar. En de voorkeur van het programma ging overduidelijk uit naar podium...

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 13:10

Gefeliciteerd, snap wel dat hij zij dat hij te weinig heeft gezien. Maar hey die tweede ronde! Ben benieuwd wat je gaat neerzetten! Echt leuke ervaring lijkt me, vind wel dat de dierenacts buiten zou mogen geweest zijn.