Zanita @ Bentelo L en L1

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mimeslosydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 21:40

lrm schreef:
vragen zijn er zeker om gesteld te worden.
en ik voel me totaal niet aangevallen. maar jij beweerd dingen voordat je ze geprobeerd hebt.
of je nu huppeld over een hindernis of niet. je belemmerd jezelf en je paard als je springt met een dressuurzadel.

bij een springzadel kun je je beugels zo langer maken. heb je toch ook lange beugels? dat sharon dat niet doet tja de een doet dat de ander dat. heb je al eens geprobeerd om te dressuren op een springzadel? dan weet je hoe het voelt. voor sommige niet ideaal. maar als je niets anders hebt werkt het goed genoeg.

maar het is puur hoe je begon wat niet erg aardig is.

zonde van je springzadel en je teugels? tja ik weet dat sommige mensen geld hebben om het uit te geven aan 10 zadels maar niet iedereen heeft dat. je had het wat netter kunnen brengen
.

Nou het is dat het niet kan maar sommige mensen hier zijn wel erg snel op hun pikkie getrapt :+ Dan kan je ook gewoon zeggen: Ja het staat misschien wat minder net maar ik vind het niet nodig om andere teugels aan te schaffen.
Zo erg is dat toch niet? Daarbij blijkt het zadel een veelzijdigheidszadel te zijn, een paar dresuurteugels zijn heus niet zo duur maar als ts het niet nodig vind om die aan te schaffen moet ze dat toch zelf weten. En ik ben ook geen verwend rijkeluiskindje hoor, en heb ook geen 10 zadels liggen ;)

@ankevivalidi:Ok dat is écht klinklare onzin, ik vraag gewoon of het wel lekker rijd, gewoon een vráág die beantwoord kan worden.

Er staat toch niet:jemig wat raar dat je met zo'n zadel dresuurrijd dat zou ik echt nóóit doen wat gek :roll:

jabbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 21:43

Dressuurteugels zijn veelal ook van webmand met stops.... snap dus niet helemaal waarom dit zonde is van een dressuurproef???

lrm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 21:44

mimeslosydy schreef:
Ik heb wel een heel mooi bruin stubben springzadel liggen maar omdat ik zo weinig spring zit ik er nooit op dus ik vind het niet lekker zitten. Vandaar dat ik met mijn dresuurzadel 'spring'.

nouja er is dus geld genoeg als je zomaar een mooi zadel hebt liggen die niets doet? als ik nooit zou springen zou ik hem ook niet aanschaffen.

mimeslosydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 21:46

biancaroze schreef:
Dressuurteugels zijn veelal ook van webmand met stops.... snap dus niet helemaal waarom dit zonde is van een dressuurproef???

Nou ik heb aan mijn dresuurteugels geen stops zitten, enkel aan mijn springteugels. Het staat gewoon minder net vandaar dat ik dat zei :)

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 21:47

Wat een gezeur zeg...
de 1 kan niet op een springzadel zitten, de andere niet op een dressuurzadel en weer een ander niet op een vzh zadel.

Mensen lachen mij ook uit wanneer ik serieus thuis dressuur aan het trainen ben, richting L2/M1 praten we dan, met mijn pony oefende ik ook gewoon mijn Z1 proefjes op mijn springzadel.
ik vind dat gewoon fijner zitten, en ik heb wel gespaart hoor ;) voor een dressuurzadel maar die gaat echt alleen op voor dressuurles en wedstrijd, verder zit ik altijd met mijn kont ik mijn springzadel :P

Nu ontopic!
TS je heb een prachtig paard ! en fijn aan het lopen!
Heerlijk is het toch he, zo veelzijdig met je paard aan de gang ! Super,
ga zo door ! die winstpunten komen vanzelf en voor je het weet kun je naar het M !

Steffiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 21:47

Leuk koppie zit erop!
Hij ziet er erg leuk uit!

mimeslosydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 21:50

lrm schreef:
mimeslosydy schreef:
Ik heb wel een heel mooi bruin stubben springzadel liggen maar omdat ik zo weinig spring zit ik er nooit op dus ik vind het niet lekker zitten. Vandaar dat ik met mijn dresuurzadel 'spring'.

nouja er is dus geld genoeg als je zomaar een mooi zadel hebt liggen die niets doet? als ik nooit zou springen zou ik hem ook niet aanschaffen.

Oké dat zal ik ook even uitleggen :D
De pony die in mijn profiel staat is mijn leasepony, niet van mij dus. Alle spullen die ik voor deze pony gebruik zijn ook niet van mij maar van de eigenaresse. Ze heeft vroeger veel ponys gereden en in een ruitersportwinkel gewerkt. Dus ze heeft een boel spullen. Dat springzadel wat ik dus noemde is 'mijn' springzadel omdat hij bij deze pony hoort. Jammer alleen dat ze niet kan springen vandaar dat we dat ook weinig en laag doen ;) Gerustgesteld?

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 21:51

Wat een gezeur over teugels :Z Leuk paard, lekker bezig & lol en dan nog moet er gezeken worden....

Sha_r0n

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-11 21:52

Corellaa & Steffiee_ & Colway dank jullie wel :D
Idd fijn als je verschillende dingen kan beoefenen :j

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 21:53

Je schrijft gewoon nogal beledigend, zo komt het iniedergeval over. Maar einde discussie, Sharon voor je verjaardag krijg je van mij mooie dressuurteugels :)

lrm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 21:54

mimeslosydy: je hoeft mij echt niet gerust te stellen. ik maak me er niet druk om hoor.
je moet doen wat je zelf wilt.

anke: tja daar kan ik niet tegen op want dan zou ik het dressuurzadel moeten kopen :')

Sha_r0n

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-11 21:56

Haha helemaal goed Anke ;) Kom je vrijdag ook op de koffie? :P hahaha Happy Birthday 2 me

Laura: hahaha ook zonder zadel ben je welkom hoor! ;)

BrittOllie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 21:57

O god, dit word weer zo'n ramptopic :P

Achja Springteugels zijn het de afgelopenjaren niet echt meer, komt weinig voor dat je nog geen springteugels ziet in de dressuur.
ik rijd er ook gewoon mee hoor :P

En het feit of je nou op een vzh of dressuur zadel rijdt maakt ook niks uit, even als het feit dat je in de kleur bruin of zwart rijdt.

mimeslosydy schreef:
leuk! wel zonde van je springzadel en teugels in de dressuur

Deze opmerking is dus ook een beetje overbodig, klinkt beetje alsof je alleen dat wil zeggen, en daarom er maar leuk voor plaatst :o

BrittOllie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 21:58

Sha_r0n schreef:
Haha helemaal goed Anke ;) Kom je vrijdag ook op de koffie? :P hahaha Happy Birthday 2 me

Laura: hahaha ook zonder zadel ben je welkom hoor! ;)

Doen we! dat van dat zonder zadel dan ha

mimeslosydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 22:01

AnkeVivaldi schreef:
Je schrijft gewoon nogal beledigend, zo komt het iniedergeval over. Maar einde discussie, Sharon voor je verjaardag krijg je van mij mooie dressuurteugels :)

Ik denk eerder dat je dat vind omdat jullie vriendinnen van de TS zijn, ik heb mijn posts nog even nagelezen en kan er niks beledigends uit vandaan trekken

Iig aan de ts: Je hebt een heel mooi beestje, leuk dat het zo goed gaat op concours en veel succes verder

En iemand zei dat ik alleen maar leuk bij mijn post zette omdat ik wat wilde zeggen over de teugels maar dat is echt niet zo hoor ;)

Sha_r0n

Re: Zanita @ Bentelo L en L1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-11 22:04

Dank je wel Mimeslosydy :D
(dat is het nadeel van internet.. je weet nooit hoe zinnen worden uitgesproken/opgevat)

Valyra

Re: Zanita @ Bentelo L en L1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 09:44

om maar even weeer helemaal on topic te gaan:
wat een super mooie foto's sharon!
jullie zijn samen echt een plaatje om na te kijken <3
dressuur blijven starten! jullie vliegen zo de l1 door :D

_Joyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 14:12

Wat een gezeur, laat iedereen lekker z'n eigen ding doen :)

Maar je hebt Zani lekker aan het lopen hoor Sharon!
Het ziet er prima uit en jullie zijn een mooie combinatie om naar te kijken :) Ik hoop je snel weer te zien op cc *\o/*