lrm schreef:vragen zijn er zeker om gesteld te worden.
en ik voel me totaal niet aangevallen. maar jij beweerd dingen voordat je ze geprobeerd hebt.
of je nu huppeld over een hindernis of niet. je belemmerd jezelf en je paard als je springt met een dressuurzadel.
bij een springzadel kun je je beugels zo langer maken. heb je toch ook lange beugels? dat sharon dat niet doet tja de een doet dat de ander dat. heb je al eens geprobeerd om te dressuren op een springzadel? dan weet je hoe het voelt. voor sommige niet ideaal. maar als je niets anders hebt werkt het goed genoeg.
maar het is puur hoe je begon wat niet erg aardig is.
zonde van je springzadel en je teugels? tja ik weet dat sommige mensen geld hebben om het uit te geven aan 10 zadels maar niet iedereen heeft dat. je had het wat netter kunnen brengen.
Nou het is dat het niet kan maar sommige mensen hier zijn wel erg snel op hun pikkie getrapt
Dan kan je ook gewoon zeggen: Ja het staat misschien wat minder net maar ik vind het niet nodig om andere teugels aan te schaffen.Zo erg is dat toch niet? Daarbij blijkt het zadel een veelzijdigheidszadel te zijn, een paar dresuurteugels zijn heus niet zo duur maar als ts het niet nodig vind om die aan te schaffen moet ze dat toch zelf weten. En ik ben ook geen verwend rijkeluiskindje hoor, en heb ook geen 10 zadels liggen

@ankevivalidi:Ok dat is écht klinklare onzin, ik vraag gewoon of het wel lekker rijd, gewoon een vráág die beantwoord kan worden.
Er staat toch niet:jemig wat raar dat je met zo'n zadel dresuurrijd dat zou ik echt nóóit doen wat gek

Leuk paard, lekker bezig & lol en dan nog moet er gezeken worden....