Wat super fijn zeg dat je zo lekker door kan tuffen met je paard
Nieuwe Wetering is fijn rijden! Vooral die binnenbak op je laatste foto is super!
Merrr
Geplaatst: 25-07-11 15:27
Wat een ongeloofelijk gaaf & mooi paard En wat super dat je nog lekker met hem kan rijden!!! Veel suc6 nog samen!
doerakje
Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-11 19:26
Ik heb alvast een filmpje van de eerste L2 proef als jullie het leuk vinden?
Edit: sorry hier nog antwoord op alle vragen.. Jasje is van couture hippique op maat gemaakt. Het zadel is inderdaad de KN overture plus En het hoofdstel is ook op maat gemaakt door KN met een frontriem van dobert..
Super leuk dat jullie hem allemaal nog herkennen en ik zal vanavond of morgen nog wel het topic van Serendipity maken!
Supergoed gedaan! Ik had het vorige topic van je niet gezien, maar heb die nu ook gelezen. Wat een prachtige wendig voor jou en je paard. Krijg gewoon kippevel van je verhaal, zo mooi vind ik het. Ik wens jullie nog héél veel plezier & mooie jaren toe!
Es_ther
Geplaatst: 25-07-11 19:57
Wauw! Jullie zijn echt super gaaf samen !
doerakje
Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-11 20:11
nog het filmpje van mijn 2e L2 proefje om het af te leren
lonna1989
Geplaatst: 25-07-11 20:19
goed hoor! gefeliciteerd!
dominiquesr
Geplaatst: 25-07-11 20:34
wauw, gefeliciteerd, en wat zien jullie er mooi uit !
Yipee
Geplaatst: 25-07-11 20:39
Wauw, je hebt een super week gehad met je paardje! Prachtige foto's. Blij om te horen dat het allemaal goed is gekomen.
Misty12
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.
Geplaatst: 25-07-11 20:45
Ik had (volgens mij) je vorige topic ook gelezen. Geweldig wat je nu gepresteerd hebt! En dat met een paardje die er eigenlijk niet meer zou zijn. Ga zo door zou ik zeggen en nog heel veel plezier gewenst. En natuurlijk verdient je merrie ook een topic hoor.
Wat super dat hij het nu zo goed doet zeg! De foto's en filmpjes zien er ook allemaal vriendelijk en ontspannen uit. Ga zo door, dan ben je over een week M1
Lauura
Geplaatst: 25-07-11 20:47
Wauw super! Gefeliciteerd! Het is natuurlijk helemaal speciaal vanwege je verhaal hiervoor!
Hi Super goed zeg van je punten. Volgens mij zag ik je los rijden in houten. Moest zelf ook starten daar. Geniet maar lekker van hem. En succes verder.
S_en_Z
Geplaatst: 26-07-11 12:53
gefeliciteerd dame! Ook met je meis
Edit: Ik moet btw misschien zondag a.s. al starten als er plek vrij is.. als het goed is krijg ik deze week mn startkaart binnen.. Mag wel opschieten als ik (niet tegen maar) MET je wil starten in dezelfde klasse (wss L2 zo te zien haha)
Wauw...je ziet hem gewoon genieten. Heb je topic in maart gevolgd, denk dat je nu op een hele grote roze wolk zit na al die ellende, of niet? Geniet ervan, hoop dat jullie samen (met z'n drieën) nog vele mooie concoursen tegemoet gaan.
Ziet er netjes uit! heb jullie verhaal toen ook gelezen, wat super fijn dat dit nu weer kan! Ik zie overigens ook niks van je handicap maar word nu toch wel benieuwd wat die dan is... (als je dat wilt zeggen dan he)