Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
of het weg halen van dazen. Nikkylove schreef:Bij ons in het amsterdamse bos loopt ook een man met een gekke hond. Die gaat gewoon keihard
lachen als die hond een van de paarden grijpt. Hond heeft een keer een paard te pakken gehad waar
hij 2 peesblessures bij heeft veroorzaakt.
Niet alleen paarden, hij grijpt ook andere honden en zelfs mensen.
kan er NET niet bij 
.
.
.
. Wel was ze wat meer kijkerig en iets op haar hoede, wat ik logisch vind, maar ze was niet bang, ook niet nerveus of schrikkerig. Alles is prima met haar. Ik heb haar goed beloond en ben weer terug naar stal gegaan. Was een kort stapritje van een halfuur. Gelukkig dus niets aan over gehouden
.
. Het is wel fijn om even mijn verhaal hier kwijt te kunnen geerke schreef:neem de volgende keer een dressuurzweep mee,en echt een flinke klets naar die hond.
Op dat moment niets zeggen...dan denkt de hond..paard=pijn dan blijft hij er volgende keer uit de buurt.
Hebt je rondom beenbeschermers om?Als z'on schatje in zijn pezen bijt is het ook einde verhaal.
Verkeerde mensen met voor hun verkeerde honden.

Tot nu toe heeft dat altijd geholpen en doen ze het de volgende keer niet meer. Moet er niet aan denken dat zo'n hond dan gewoon gaat bijten jeetje..En om met een zweep om je heen te meppen denk dat zo'n hond er niet zoveel om zou geven als hij in zo'n trance zit.. gessie.. 
Zo doende had zij ook totaal geen haast om honden even op te komen halen 
Nikkylove schreef:Wat een verhaal zeg!
Zeker aangifte doen bij de politie, die beesten blijven dat doen. Overigens zijn
pitbulls verboden in nederland en worden ze gelijk afgemaakt.
Op het strand kregen we ook regelmatig honden achter ons aan die door zo'n kudde paarden ineens hun jacht- of drijfinstinct geactiveerd hadden. Gelukkig waren die paarden hondmak en hebben we nooit echt ongelukken gehad.