met Zyalda proef-oefeningen trainen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 16:04

Complimentje voor je bereidheid kritisch naar jezelf te willen kijken en je zo open op te stellen. Je beschikt zo te lezen over behoorlijk wat zelfkennis en zelfreflectie, daar zul je ver mee komen :)
Probeer alleen wel op te letten dat je niet té veel na gaat denken en té veel gaat beredeneren, maar vooral ook blijft genieten :)

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-11 16:22

Heino dankje :))

Instructrice gaf net al een opmerking.. iets van "buitenhand aan de hals houden"
en toen zei ik gelijk "en binnenbeen lang want ik knik door mn linkerheup linksom en
til mn rechterschouder naar achteren"

toen zei ze.. "hee.. je weet het zo goed!" (dat ik doorknik had ze niet gezegd, wel
vorige lessen dat ik moest proberen recht te blijven in mn hoofd en schouders want
als zij kantelt ga ik mn hoofd ook scheef doen := )

ik heel droog "weet het heel goed.. nu nog voor elkaar krijgen dat ik het niet doe :P"

Ben er heel erg mee bezig en ook met veel dingen tegelijk, maar dat vind ik niet erg hoor..
het feit dat ik me aan sommige dingetjes kan storen verlies ik mn plezier zeker niet.
Wil graag vooruit gaan en ik vind trainen gewoon heel erg leuk. En heb ik mn dag niet, of
Zya niet.. dan zet ik mn verstand op 0 en dan ga ik gewoon rijden.

Heb ik weinig zin om te rijden of ben ik chaggie (om iets anders) dan gaan we ook niet
rijden maar iets anders doen, lekker stappen of tuttelen. Merk dat [***] dan ook blij blijft :j

Ik geniet als ik merk dat het paardje onder me ontspant en lekker gaat sjouwen, dat we
allebei moe maar vrolijk en voldaan zijn <3 laat mezelf vaak filmen of fotootjes maken. Vind
ik leuk voor mn fotoalbum maar het is ook goed om te zien welke "probleempjes" er in sluipen.

En wie commentaar kan en wil leveren over/op een ander moet ook goed naar zichzelf kijken en
daarin kunnen en willen blijven verbeteren. Anders heeft het weinig zin. Iets weten is iets anders dan doen :)

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 17:37

mooie foto's! Zie dat jij ook erg van de setjes bent :D

S_en_Z

Re: met Zyalda proef-oefeningen trainen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-11 19:15

:= op zo'n donkerbruine staat bijna alles dus ehm.. ja :D

XXOOXX

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 19:50

aangezien het een rij-itp is:D Wat heb je een leuk paard en wat een leuke setjes.